فروش سایر ماشین آلات صنعتی در جنوب تهران

Other industrial machinery-1
Other industrial machinery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از محله های قدیم تهران که سالها پیش همانند سه راه آذری به عنوان باغات و بخش کشاورزی در جنوب تهران شناخته می شد ولی امروزه با تغییر نام به ابوذر سال‌ها است. کاربرد مسکونی دارد و یکی از مناطق بسیار مذهبی تهران قلمداد می شود. دلیل نامگذاری این محله به عنوان فلاح تحت تاثیر موسس این منطقه یعنی آقای داوود فلاح بوده که این داستان به دهه هجری شمسی باز می گردد. برخلاف باور بسیاری از تهرانی‌ها محله فلاح در منطقه قرار گرفته و بخشی از منطقه نمی باشد!

یکی دیگر از اماکن تاریخی و گردشگری در محله های جنوب تهران که بیش از سال قدمت دارد برج طغرل است.. این برج اثری ارزشمند از دوره سلجوقیان است. و احتمال میرود در زمان انتقال پایتخت ایران از نیشابور به ری بنا گردیده است.. برخی محل دفن طغرل را نیز در همین بنا میدانند،سازنده ی این برج ابراهیم خواص است. که محل دفن او نیز در ضلع شمالی همین برج واقع شده است..

با توجه به تراکم جمعیتی بالا در جنوب تهران ، اجاره آپارتمان در این بخش از پایتخت یکی از پر تقاضا ترین های سایت املاک است. . قیمت اجاره آپارتمان در جنوب تهران هم مانند خرید و فروش آن دارای پارامتر های منحصر به فرد خود است. . مانند تعداد کل واحد های ساختمان یا سال ساخت و &#;


مته های تخصصی، آسیاب، قالب، پرس و غلطک مورد نیاز برای تشکیل فلز و همچنین لوازم جانبی مورد است.فاده این دستگاه ها در این صنعت ساخته میشوند. با اینکه تعداد زیادی کارگاه های کوچک تولیدی میباشند. اما در مجموع تولید ماشین آلات فلزکاری به طور نسبی سهم بزرگی از موسسات تشکیل دهنده صنعت تولید ماشین آلات را دارد.

سرعت تولید بالا، هزینه تولید کمتر همراه با کم شدن تعداد نیروی کار و بالا رفتن کیفیت تولید جزوی جدانشدنی از میزان تولید و درآمد بیشتر یک شرکت تولیدی یا خدماتی دارد. پس با هزینه زیاد اولیه برای تولید محصول با انتخاب ماشین آلات صنعتی مناسب می‌توان سرمایه گذاری عالی و کسب درآمد و جبران هزینه سرمایه را در بلند مدت انجام داد. در این حالت بحث مکانیزاسیون صنعتی و اتوماسیون صنعتی پیش می‌آید که در ادامه به توضیح این دو پرداخته می‌شود.

بنده ارشد مهندسی مکانیک و مدیر سایت هستم. با توجه به مشکلات عدیده ای که از عدم تخصص ناشی می شد، از سال با این امید که متخصصین و تحصیلکرده های کشور بتوانند مشکلات مملکت رو حل کنند، سایت آگهی تخصصم اینه را است.ارت زدم. انشاءالله که هر کدام گامی هرچند کوچک در این مسیر برداریم.



( فروش ) های دیگر