خدمات و سرویس سایر ماشین آلات صنعتی در شمال تهران

Other industrial machinery-1
Other industrial machinery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله شهرک زیتون: در سال ۵ جهت سکونت کارکنان وزارت کشاورزی هکتار از زمین‌های منابع طبیعی فاقد کاربری را با فروش به تعاونی مسکن شماره یک با تفکیک وارایه سند رسمی واگذار گردید. اختلاف سازمان محیط زیست با وزارت کشاورزی در واگذاری پس از رأی دیوان عدالت اداری به نفع مالکین والزام شهرداری تهران به صدور مجوز منازل ویلایی منتظر حمایت سازمان زمین شهری در ساخت منازل ویلایی در جهت توسعه پایدار شرق تهران می‌باشد.

علاوه بر این مراکز خرید متعددی در محله های شمال تهران موجود در این منطقه از پایتخت وجود دارد که از آن ها می توان به بازار ونک، مرکز خرید پاسداران، مرکز خرید پاسارگاد، مرکز خرید میرداماد، مرکز خرید سئول، مرکز خرید آسمان، مرکز خرید الهیه، مرکز خرید اسکان، مجتمع تجاری نگین ظفر، مرکز خرید آرین، پاساژ آسیا، مجتمع تجاری رز میرداماد، بازار صفویه، اشاره کرد.

رصد خانه پارک کودک، سقاخانه خوانین، مرکز علوم و ستاره‌شناسی، موزه حیات وحش دارآباد، مرکز دائره المعارف اسلامی، دانشگاه‌های شهید بهشتی، علوم پزشکی بقیةالله، مرکز پژوهش‌های بین‌المللی وزارت امور خارجه هم از دیگر مراکز قابل توجه علمی در این منطقه است..


سلام مقاله خوبی بود ما به دلیل شغلمون در بخش تولید دستگاه های مورد نیاز خط تولید البته در زمینه خط تولید شوینده، مواد غذایی و&#; با ماشین آلات صنعتی به نوعی درگیر هستیم. ماشین آلات صنعتی دایره وسیعی داره منم چون علاقه مند به این موضوع هستم مقالات مختلف صنعتی رو مطالعه می کنم مقاله خوبی بود با تشکر

این بخش صنعت همچنین دیزل و سایر موتورهای احتراق داخلی و اجزای آنها را تولید می کند که برای تأمین انرژی ژنراتورهای قابل حمل، کمپرسورهای هوا، پمپ ها و سایر تجهیزات است.فاده می شود. موتورهای هواپیما و وسایل نقلیه موتوری به ترتیب توسط صنایع هوافضا و ساخت قطعات و وسایل نقلیه موتوری ساخته می شوند که در جاهای دیگر ظاهر می شوند.

شامل انواع ماشین آلات است. که نوعی کار را به نوع دیگر منتقل می کند. توربین ها با است.فاده از انرژی حاصل از حرکت بخار، گاز، آب یا باد، با چرخاندن شافت محرک، قدرت مکانیکی ایجاد می کنند. در کنار چرخ دنده ها، تعویض سرعت، کلاچ، زنجیر محرک و قرقره که همگی در این بخش ساخته می شوند. توربین ها خطوط مونتاژ و سایر ماشین آلات صنعتی را در حرکت قرار می دهند. توربین ها به ژنراتور متصل می شوند، و برق ایجاد می کنند.



( خدمات و سرویس ) های دیگر