فروش سایر ماشین آلات صنعتی در شمال تهران

Other industrial machinery-1
Other industrial machinery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله یا بهتر است. بگوییم دهکده ای در شمال تهران که از جنوب به دزاشیب و از شمال به حصارک ختم می شود. این منطقه که یکی از خوش آب و هواترین مناطق تهران به حساب می آید در آخرین سال زندگی امام خیمنی محل سکونت بنیان گذار انقلاب به حساب می آمد. از سال نیز اکبر هاشمی رفسنجانی در این محله سکونت داشت. تحت تاثیر همین مسئله این محله امروزه بسیار مهم و حتی امنیتی به حساب می آید.

یکی از قدیمی ترین دهکده های شمیران که از شمال به ازگل و تپه های شمس آباد منتهی می شود. این منطقه برای اولین بار در زمان حمله اعراب مشهور شد، در آن زمان مملو از باغات بادام بود که همین مسئله نیز سبب شد اعراب اسم این منطقه را لوز که در عربی به معنی بادام می باشد بگذارند. این منطقه به دلیل اینکه در کیلومتری تجریش قرار گرفته است. برای بسیاری از تهرانی ها به عنوان یک ییلاق مناسب به حساب می آمد. ساخت و سازهای مدرن در این منطقه از سال آغاز شد و امروزه به یکی از محلی های مهم در منطقه شناخته می شود.

هنگامی که صحبت از اوین به میان می آید اولین مکانی که به ذهن همه می رسد ، زندان اوین است. ولی اگر این بخش را کنار بگذاریم ، اوین یکی از محله های سنتی تهران است. که در کنار تپه‌های علی‌آباد ولنجک و سعادت آباد ساخته شده است.. این محله هنوز نیز بافت سنتی خود را نیز حفظ کرده است. ، مهندسین شهرسازی روند ساخت آن را به شش مرحله تقسیم می کنند.


مته های تخصصی، آسیاب، قالب، پرس و غلطک مورد نیاز برای تشکیل فلز و همچنین لوازم جانبی مورد است.فاده این دستگاه ها در این صنعت ساخته میشوند. با اینکه تعداد زیادی کارگاه های کوچک تولیدی میباشند. اما در مجموع تولید ماشین آلات فلزکاری به طور نسبی سهم بزرگی از موسسات تشکیل دهنده صنعت تولید ماشین آلات را دارد.

مانند کامیون های صنعتی و تراکتور، جرثقیل های بالابر و بالابرها، نوار نقاله و انواع مختلفی از تجهیزات هیدرولیکی که در صنایع تولیدی و صنایع دیگر مورد است.فاده قرار می گیرند. سایر ماشین آلات متداول تولید شده توسط این بخش شامل ترازوها و دستگیره های دستی محرک، آسانسور، پله برقی و مسیرهای متحرک میباشند.

شرکت مبین صنعت راستین ضمن آمادگی شرکت در کلیه پروژه های صنعتی وعمرانی کشور، از تجهیزات بروز و معتبری در پروژه های خود بهره می گیرد در ادامه لیست برخی از تجهیزات اصلی کارگاهی و وسایل نقلیه  شرکت مبین صنعت راستین آورده شده است.. لازم بذکر است. در صورت نیاز پروژه و باز بودن جبهه های کاری، این شرکت هیچگونه محدودیتی در زمینه افزایش تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز در پروژه را نخواهد داشت.



( فروش ) های دیگر