فروش سایر ماشین آلات صنعتی در غرب تهران

Other industrial machinery-1
Other industrial machinery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


.بوستان افرا (پارک پله) (واقع در خیابان مهستان) .بوستان کودک (واقع در تقاطع بلوار ایران زمین و بلوار خوردین) .بوستان فروردین (واقع در خیابان سیمای ایران) .بوستان ایران زمین (واقع در میدان صنعت بلوار ایران زمین) ۵.بوستان زرافشان (واقع در بلوار فرحزادی) .بوستان مادر (واقع در جنوب شرقی میدان صنعت) .بوستان سدروس (واقع در بلوار ایران زمین) ۸.بوستان سیمای ایران (واقع در فاز ۵ شهرک غرب خیابان سیمای یران) .بوستان سپهر (واقع در بلوار دادمان خیابان درختی) . و بوستان خوارزم (واقع در خیابان خوارزم) از جمله بوستان های واقع در این محله هستند.

صادقیه یا آریاشهر که بسیاری آن را امروزه به عنوان یکی از میدان اصلی ترین تهران یاد می کنند. صادقیه یکی از مناطق کلیدی شهر تهران است. که در خود خیابان های جناح ، آیت الله کاشانی ، اشرفی اصفهانی و علامه جعفری را در خود جای داد و در اصل از آن به عنوان مرکز غرب تهران یاد می کنند. آغاز ساخت و ساز در این محله نسبت به دیگر مناطق دیگر غرب زودتر آغاز شد و اولین مرحله ساخت و ساز در آن به زمان ناصرالدین شاه قاجار باز می گردد.

برای افرادی که می‌خواهند در است.ان تهران با قیمت مناسب ملک تهیه کنند، پیشنهاد می‌کنیم که حتما یکی از گزینه‌های اصلی خود را واحدهای مسکونی در شهرک چیتگر بدانید، تمامی دیوارهای این ساختمان‌ها و واحدهای آپارتمانی – مسکونی بر اساس است.انداردهای روز ساخته و طراحی شده‌اند، عایق‌های صدا، آتش سوزی و همین طور موارد ایمنی به صورت کامل در هنگام طراحی و معماری و عمران این ساختمان‌ها رعایت شده است..


ماشین آلات متفاوتی را که عمدتا توسط صنایع تولیدی است.فاده می شوند، تولید می کند. اینها شامل پمپ ها، کمپرسورها، تجهیزات جوشکاری و لحیم کاری و ماشین آلات بسته بندی میباشند. این بخش همچنین تجهیزات مختلفی را برای حمل و نقل مواد تولید می کند.

از موسسات بسیار بزرگتری تشکیل شده اند. که هم ماشین آلات بزرگ و پیشرفته و هم تجهیزات معمول خانگی را تولید می کنند. به عنوان مثال می توان به دمنده های برگ و پنجه برای است.فاده شخصی و تجاری اشاره کرد. بولدوزر مورد است.فاده در ساخت جاده ها و ساختمان ها. آسیاب و سوراخ کن، هم برای است.خراج سطحی و هم زیرزمینی است.فاده می شود. و ماشین آلات حفاری و نفت و گاز در زمینه است.خراج این منابع.

از تراکتور مزرعه گرفته تا یخچال تجاری که رستوران مورد علاقه شما از آن است.فاده می کند. ماشین آلات برای روشی که امروز زندگی می کنیم لازم است.. بنابراین در حالی که مردم هرگز از بیشتر ماشین آلاتی که امکان زندگی آنها را فراهم می کند است.فاده نمی کنند یا حتی آنها را نمی بینند، اما از محصولاتی که هر روز تولید میکنند، است.فاده می کنند.



( فروش ) های دیگر