فروش سایر ماشین آلات صنعتی در قرچک

Other industrial machinery-1
Other industrial machinery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دسترسی از قرچک به تهران و بالعکس ساده است.. با تبدیل قطار حومه‌ای قرچک به مترو این دسترسی راحت تر هم خواهد شد. در حال حاضر قرچک مترو ندارد اما این شهر دارای ایستگاه های مترو مختلفی در نزدیکی خودش است. که به وسیله اتوبوس های شرکت واحد یا تاکسی های خطی به راحتی میتوان به قرچک رفت وآمد کرد. از جمله این ایستگاه ها می توان به ایستگاه شهر ری و ایستگاه مترو جوانمرد قصاب اشاره کرد. 

قرچک در حریم منطقه تهران قرار دارد و از یک بخش مرکزی، دهستان و آبادی تشکیل شده است.. از نظر کد منطقه شهرداری قرچک شامل ناحیه است.. قرچک خود به تنهایی همه‌ی امکانات از نظر بیمارستان، ساختمان پزشکان، بانک، پارک و بازار و فروشگاه را دارا می‌باشد. خیابان محمد آباد یکی از بهترین محله‌های قرچک است.. خیابان مخابرات نیز با نزدیک بودن به این خیابان جزء محلات خوب قرچک به حساب می‌آید. شهرک طلایه نیز با بافتی آپارتمانی از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است.. در زیباشهر قرچک امام زاده بی بی زبیده آرام گرفته است.. شنیده‌ها حاکی از این است. که در اینجا مزار خواهر امام رضا قرار دارد. البته در زیباشهر، بوستان جنگلی قرچک، شهربازی و است.خر ولیعصر نیز وجود دارد. از محله‌های جدید قرچک نیز می‌توان به شهرک گل‌ها، فرهنگیان، الحدید، کارگر، امام علی، امام حسن و زیتون و شهرک نیایش نیز اشاره نمود.

با توجه به اینکه قرچک نزدیک به تهران است.، بسیاری از افرادی که نیاز به رفت و آمد زیاد به شهر تهران را دارند، به خرید  یا اجاره خانه در این شهر اقدام می کنند. امروزه نیز مهاجران مختلفی از شهرهای مختلف کشور برای اجاره و یا حتی خرید آپارتمان در قرچک به این شهر می آیند. به همین خاطر، مردمی که در این شهر سکونت دارند، عمدتا تهرانی نیستند و دارای قومیت، لهجه و گویش های مختلفی هستند.


شامل انواع ماشین آلات است. که نوعی کار را به نوع دیگر منتقل می کند. توربین ها با است.فاده از انرژی حاصل از حرکت بخار، گاز، آب یا باد، با چرخاندن شافت محرک، قدرت مکانیکی ایجاد می کنند. در کنار چرخ دنده ها، تعویض سرعت، کلاچ، زنجیر محرک و قرقره که همگی در این بخش ساخته می شوند. توربین ها خطوط مونتاژ و سایر ماشین آلات صنعتی را در حرکت قرار می دهند. توربین ها به ژنراتور متصل می شوند، و برق ایجاد می کنند.

و جاروبرقی های مورد است.فاده در خدمات نظافت. دیگر اجزای بزرگ این صنعت تولیدکنندگان ماشین های خودکار فروش، ماشین های اداری غیر الکترونیکی مانند ماشین تحریر و مرتب کننده نامه، دوربین های غیر دیجیتال، دستگاه های فتوکپی و ماشین آلات مورد است.فاده برای ساخت لنزهای نوری هستند

این بخش صنعت همچنین دیزل و سایر موتورهای احتراق داخلی و اجزای آنها را تولید می کند که برای تأمین انرژی ژنراتورهای قابل حمل، کمپرسورهای هوا، پمپ ها و سایر تجهیزات است.فاده می شود. موتورهای هواپیما و وسایل نقلیه موتوری به ترتیب توسط صنایع هوافضا و ساخت قطعات و وسایل نقلیه موتوری ساخته می شوند که در جاهای دیگر ظاهر می شوند.



( فروش ) های دیگر