فروش سایر ماشین آلات صنعتی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Other industrial machinery-1
Other industrial machinery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


سرعت تولید بالا، هزینه تولید کمتر همراه با کم شدن تعداد نیروی کار و بالا رفتن کیفیت تولید جزوی جدانشدنی از میزان تولید و درآمد بیشتر یک شرکت تولیدی یا خدماتی دارد. پس با هزینه زیاد اولیه برای تولید محصول با انتخاب ماشین آلات صنعتی مناسب می‌توان سرمایه گذاری عالی و کسب درآمد و جبران هزینه سرمایه را در بلند مدت انجام داد. در این حالت بحث مکانیزاسیون صنعتی و اتوماسیون صنعتی پیش می‌آید که در ادامه به توضیح این دو پرداخته می‌شود.

ماشین آلاتی را تولید می کند که توسط شرکت های ارائه دهنده خدمات است.فاده می شوند. به عنوان مثال، شرکت های موجود در این بخش نسخه های تجاری لوازم خانگی را تولید می کنند. مانند تجهیزات لباسشویی مورد است.فاده در لباسشویی، دستگاه های قهوه ساز و اجاق های مایکروویو که توسط رستوران ها است.فاده می شود.

این بخش صنعت همچنین دیزل و سایر موتورهای احتراق داخلی و اجزای آنها را تولید می کند که برای تأمین انرژی ژنراتورهای قابل حمل، کمپرسورهای هوا، پمپ ها و سایر تجهیزات است.فاده می شود. موتورهای هواپیما و وسایل نقلیه موتوری به ترتیب توسط صنایع هوافضا و ساخت قطعات و وسایل نقلیه موتوری ساخته می شوند که در جاهای دیگر ظاهر می شوند.



( فروش ) های دیگر