خدمات و سرویس سایر ماشین آلات صنعتی در ناحیه صنعتی بیجین ری

Other industrial machinery-1
Other industrial machinery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


بعد از انجام مراحل بالا نوبت به حمل مناسب، نصب توسط متخصصین و طبق است.انداردها و بهره‌برداری از ماشین آلات ساخته شده می‌رسد، تا نمونه تولید خود را در محل کارگاه یا کارخانه انجام داده و تست‌های خود را از نظر عملکرد و کارایی بعد از نصب انجام داده و دستگاه تحویل شود.

شرکت ماشین سازی با داشتن سابقه بیش از ده سال و ارتباط با سایر ماشین سازان صنعتی بر آن شده است. که مجموعه ی کاملی را تشکیل دهد تا ضمن مشاوره رایگان نیاز کلیه تولید کنندگان را برطرف کند. برای مشاوره و کارشناسی و همچنین است.علام قیمت با ما تماس بگیرید.

با توجه به پتانسیل جمعیتی کشورمان و نگاه به صادرات، در صورت داشتن برنامه ریزی مناسب تولید ماشین آلات صنعتی موفقیت آمیز خواهد بود. در این میان صنعت تولید زغال نیز دارای تجهیزات اختصاصی مربوط به خود میباشد. مانند کوره، همزن، نوارنقاله، سرند و غیره. زغال یکی از اقلام مصرفی محبوب در اکثر کشورهای دنیا به خصوص خاورمیانه میباشد. بنابراین سرمایه گذاری در حوزه تولید ماشین آلات تولید زغال توجیه اقتصادی دارد. و شما وارد یک صنعت پول ساز خواهید شد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر