فروش سختی گیر و رسوب زدا در اسلامشهر

Hardener and sediment remover-1
Hardener and sediment remover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اسلامشهر مرکز شهرستان اسلامشهر و دومین شهر پرجمعیت در است.ان تهران است.. شهرستان اسلامشهر با مساحت ۵ کیلومتر یکی از شهرستان‌های است.ان تهران است.. این شهرستان در جنوب غربی است.ان تهران قرار دارد و مرکز آن شهر اسلامشهر است.. این شهرستان از شرق و جنوب به ری از غرب به رباط کریم و از شمال غرب به شهریار محدود است. . اسلامشهر در سال ۵، ۵۸٬ نفر جمعیت داشت که ٬۸ نفر آن مرد و ٬۸ نفر آن زن می‌باشند.

دایرکتوری اطلاعاتی سافت اینجا با همکاری کمیسیون نرم افزارهای پیشرفته سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، کمیته نرم افزار کلانشهر های کشور و بخش خصوصی راه اندازی شده و در صدد ایجاد بستری جامع و مطمئن برای کلیه ذینفعان آن است..

سافت اینجا اولین دایرکتوری جامع صنعت انفورماتیک ایران است. که با هدف معرفی همه ارکان و ابعاد انفورماتیک ایران شامل محصولات و خدمات نرم افزاری و سخت افزاری، رزومه شرکت های فعال این حوزه و معرفی کارفرمایان شاخص راه اندازی شده است..


وجود انواع باکتری ها، جلبک ها، ویروس ها، انگل ها و مواد درشت دانه بیولوژیکی از دیگر مشکلات آب است.. هرچند تمامی میکروارگانیزم ها مضر نیستند، اما جداسازی آن ها از آب به دلیل عدم غربال، امری واجب می باشد. بسیاری از بیماری های همه گیر مانند اسهال، وبا، حصبه و عفونت انگلی از آب منتقل می شود.

همانطور که پیش تر ذکر شد عمل سختی گیری در واقع نوعی فرایند شیمیایی است. که در آن رزین، یون سدیم تک ظرفیتی را به آب داده و در ازای آن یون دو ظرفیتی کلسیم و منیزیم را جذب می نماید. این عملیات برای رزین یک فرایند رفت و برگشتی و دو سویه است.. به این معنا که رزین تمایل دارد در مجاورت حجم بالایی از کلسیم و منیزیم درون آب، آنها را جذب کرده و یون سدیم درونی خود را به آب پس بدهد. همینطور اگر در آب غلظت یون سدیم بالاتر از کلسیم باشد، رزین رفتاری عکس نشان داده و یون های کلسیم و منیزیم درونی خود را به آب می دهد و سدیم موجود در آن را جذب می کند.

در ساخت سختی گیر فلزی غالبا از ورق سیاه با ضخامت های مختلف است.فاده می شود که پس از ساخت آن برای اندود کردن به جهت جلوگیری از زنگ زدگی از رنگ اپوکسی مخصوص در داخل تانک است.فاده می شود. از دیگر موارد است.فاده از سختی گیر های فلزی، سختی گیرهای با ظرفیت بسیار بالا و قطرهای زیاد است. که در این صورت از شیرهای مخصوص اتوماتیک با کنترل های پنوماتیک میتوان است.فاده نمود که غالبا در سیستم های نفت و گاز و پتروشیمی مورد است.فاده قرار میگیرد. این شیرها علی رغم شیرهای سولوولو مجهز به ونتوری نیستند، لذا در آنها باید از یک قطعه جداگانه ونتوری برای ایجاد خلا و سیستم مکش نمک است.فاده نمود.



( فروش ) های دیگر