مشاوره و اجرا سختی گیر و رسوب زدا در اسلامشهر

Hardener and sediment remover-1
Hardener and sediment remover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهریـــــاریــــها نخستین پایگاه خبری و اطلاع رسانی در شهرستانهای غرب است.ان تهران حاصل تلاش جمعی از جوانان فعال می‌باشد.که در راستای اهداف سیاست‌های انقلاب اسلامی راه اندازی شده است.. آغاز به کار فعالیت این پایگاه در تاریخ پنجم خرداد ۸ (May, ) میباشد.

سفیر سابق دولت آمریکا در سازمان ملل که اخیرا نامزدی‌اش برای انتخابات ریاست جمهوری سال را اعلام کرد، در سخنرانی به مناسبت شروع کارزار انتخاباتی‌اش عملا سلامت عقلی جو بایدن رئیس جمهوری ۸ ساله فعلی آمریکا و دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق ساله آمر&#;

گروه حوزه و دانشگاه : معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور گفت با سیستم یکسا‌ن‌سازی شهریه‌ دانشگاه پیام نور دوره‌های رسمی با افزایش ۵ درصدی و دوره‌های فراگیر با کاهش شهریه رو‌به‌رو شده‌اند. فرشاد ابراهیم‌پور معاون اداری‌و‌مالی دانشگاه پیام‌نور گفت: بر اساس مصوبات هیئت‌امنای دانشگاه پیام‌نور، شهریه‌های این دانشگاه هر ساله‌ با افزایش حدود […]


اینکه چه میزان نمک و چه مقدار آب و با چه مکانیزمی و در چه مدت زمانی باید از سختی گیر عبور کند تا عمل احیا بطور کامل انجام شود بستگی به نوع رزین کاتیونی و حجم آن دارد. لذا برای هر سختی گیری با ظرفیت مشخص منبعی به نام منبع نمک تعبیه می گردد که حجمی متناسب با مقدار رزین و ظرفیت سختی گیر دارد. عموما توصیه می شود به ازای هر لیتر رزین تا گرم نمک در هر بار احیا مورد است.فاده قرار گیرد. مدت زمان عبور آب نمک از لابلای رزین ها نیز اهمیت دارد، در واقع رزین باید فرصت آنرا داشته باشد تا عمل تبادل یون معکوس را انجام دهد.

جنس منابع نمک معمولا از پلی اتیلن می باشد. می توان در هر بار احیا میزان توصیه شده نمک را بصورت نمک پودر در آب منبع نمک حل نمود تا برای عملیات احیا از آن است.فاده کرد. اما برای راحتی کار توصیه می شود از سنگ نمک درون منبع است.فاده نمود تا برای چندین بار احیا، نمک وجود داشته باشد و نیاز به سر زدن هر باره اپراتور وجود نداشته باشد. این امر مخصوصا در زمانی توصیه می شود که از سختی گیرهای تمام اتوماتیک است.فاده می شود که برای انجام عملیات احیا نیاز به اپراتور ندارد. در زمانیکه از شیرهای اتوماتیک است.فاده می کنیم باید توجه داشته باشیم که اگر میزان نمک لازم درون منبع در لحظه شروع احیا فراهم نباشد، مکانیزم عملیات احیا بوسیله شیر و فشار آب موجود انجام می شود اما به دلیل عدم وجود غلظت مناسب نمک و یون سدیم، تبادل یونی معکوس صورت نمیگیرد و رزین احیا نمی شود. این امر یکی از معضلات شایع در سختی گیرهای اتوماتیک می باشد. بنابراین اپراتور سیستم تاسیسات همواره باید به پر بودن منبع نمک از سنگ نمک اطمینان داشته باشد.

شیر جریانی نیز در سایز بندی ¾، و اینچ موجود می باشد. در این مدل شیر، عملکرد سیستم برای شروع عملیات احیا به حجم آب عبوری از سختی گیر وابسته است.. یعنی در شیر تنظیم می شود برای مثال اگر متر مکعب آب از شیر عبور کرد، کارکرد شیر متوقف شده و بطور اتومات به مراحل احیا می رود. سنجش حجم آب عبوری توسط یک کنتور دیجیتال که بر روی خروجی سختی گیر قرار گرفته، انجام می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر