فروش سختی گیر و رسوب زدا در بازار لاله زار

Hardener and sediment remover-1
Hardener and sediment remover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



سختی گیر الکترونیکی در واقع با اعمال امواج الکترونیکی متغیر به آب، از رسوب گذاری آن جلوگیری می کند. امواج الکترونیکی توسط دستگاه تولید شده و بوسیله آنتن هایی که دور لوله آب پیچیده شده است.، به آن منتقل می گردند. میدان الکتریکی ایجاد شده، یون های موجود در آب را به شکل بلورهای ریز و معلق در می آورد. با تجمیع این ذرات، در واقع عوامل رسوبگذار بصورت رسوب معلق در آمده و خاصیت چسبندگی خود را از دست می دهند. بنابراین دیگر بر روی جداره لوله ها و تجهیزات، رسوبی تشکیل نمیشود. همچنین با رسوب کردن این یونها، آب خاصیت انحلال پذیری بالاتری پیدا کرده و توانایی حل نمودن رسوبات قبلی را پیدا می نماید. رسوباتی که از قبل بر جداره لوله ها و تجهیزات تشکیل شده است. در آب حل شده و آنها نیز تبدیل به رسوب معلق می گردند.

بسیاری از تعمیراتی که ما مراجعه می کنیم منشاء آن جرم و سختی آب می باشد، ایراداتی چون جرم گرفتن مبدل و کم شدن فشار آبگرم مصرفی، سوراخ شدن مبدل، پوسیده شدن قطعاتی که با آب در ارتباط است.، دِفرمه و تغییر شکل دادن واشر های پکیج، پایین آمدن راندمان پکیج، کمتر شدن گرمای آبگرم مصرفی و گرمای مسیر گرمایش و &#;

بطور کلی سختی گیرها باید در بازه مناسبی از فشار آب، طراحی و بهره برداری شوند. مثلا یک سختی گیر برای کارکرد مناسب باید ورودی آب با حداقل فشار . تا بار داشته باشد تا در آن هم عملیات سرویس و هم عملیات احیا به خوبی صورت بگیرد. در عین حال برای حداکثر فشار نیز بازه هایی در نظر گرفته شده است. تا از آسیب دیدن بدنه سختی گیر و شیر چند راهه جلوگیری شود. این بازه ها بصورت خاص در مخازن فایبرگلاس FRP دارای اهمیت بیشتری است.. چرا که فشار بیش از اندازه می تواند تانک FRP و همینطور شیر اتوماتیک را دچار مشکل کرده و باعث ترکیدگی شود.



( فروش ) های دیگر