مشاوره و اجرا سختی گیر و رسوب زدا در بازار لاله زار

Hardener and sediment remover-1
Hardener and sediment remover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



سازنده های دستگاه سختی گیر با کسب تجربه و محاسبات دقیق به ابعاد و ظرفیت های مشخصی دست پیدا کرده اند که این ظرفیت ها عملا به یک است.اندارد در این صنعت تبدیل شده است.. این ظرفیت ها و مدل ها در کتاب های است.اندارد معروفی همچون کریر آمده است.. لذا بطور تئوری یک طراح می تواند هر مدل سختی گیری را طراحی کند و بسازد ولی به دلیل آنکه یک پروژه در محدوده صرفه اقتصادی قرار بگیرد، عملا طراحان از ظرفیت های موجود در بازار است.فاده می کنند.

معمولا کیت سختی سنجی شامل ظرف نمونه گیری، محلول EDTA و محلول EBT می باشد. برای انجام آزمایش سختی باید ابتدا ظرف آزمایش را با آب مورد آزمایش شستشو داد و تا خط نشانه (معمولا میلی لیتر) پر نمود. سپس دو قطره از محلول شماره یک یا همان EBT به آب اضافه می شود. در صورتیکه رنگ آب، آبی شود، دارای سختی نیست. اما چنانچه رنگ آب قرمز شود، آب سختی دارد.

جنس بدنه این سختی گیر، frp یا فایبرگلاس بوده و معمولا از تانک های وارداتی برای این منظور است.فاده می شود. تکنولوژی ساخت این تانک ها بسیار جدیدتر از سختی گیر فلزی بوده و در طی چند سال اخیر جایگاه ویژه ای در صنعت تصفیه آب پیدا کرده است.. تانک frp در واقع از جنس پلی اتیلن می باشد که توسط الیاف فایبرگلاس مقاوم شده است.. الیاف فایبرگلاس به دور تانک پلی اتیلن تنیده می شود. مخزن فایبرگلاس با فشارهای تست مختلف از بار تا بار ساخته می شود. البته فشار کارکرد بهینه سختی گیرها حدود تا بار می باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر