مشاوره و اجرا سختی گیر و رسوب زدا در بهارستان

Hardener and sediment remover-1
Hardener and sediment remover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اولین اقدام برای محوطه‌سازی میدان بهارستان در سال‌های بعد از مشروطه با ریاست منطق‌الملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمان‌های پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی به‌صورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبه‌ای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.

مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.

تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.


رزین که کار اصلی سختی گیری و تبادل یونی را انجام میدهد، ماده ای ارزنده بوده و یکی از عوامل تعیین کننده قیمت سختی گیر، میزان رزین مورد نیاز در آن می‌باشد. همچنین کیفیت و نوع رزین نیز بر قیمت آن اثر دارد. در حال حاضر بهترین رزین کاتیونی موجود در بازار، رزین پرولایت می‌باشد.

از آنجایی که رزین‌ های کاتیونی در فصول سرد سال یخ می‌زنند و این یخ زدگی باعث ایجاد آسیب در سختی گیر می‌گردد، عایق بندی موضوع مهمی در افزایش طول عمر رزین کاتیونی و همچنین سختی گیر رزینی می‌باشد. چرا که با انبساط آب در اثر یخ زدگی به تانک و لوله ها آسیب می‌رسد و باعث ایجاد ترک در آنها خواهد گردید.

دغدغه بسیاری از کافی شاپ ها و رستوران ها تهیه مواد اولیه با کیفیت بوده و همچینین نگهداری از دستگاه هایی مانند اسپرسو ساز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.. است.فاده از آب سختی گیری شده می تواند تا حد قابل توجهی کیفیت مواد خوراکی را افزایش دهد و از ایجاد رسوب در دستگاه های گران قیمت جلوگیری نماید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر