فروش سختی گیر و رسوب زدا در بومهن

Hardener and sediment remover-1
Hardener and sediment remover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

در سه کیلومتری جنوب بومهن، روستایی به نام طاهرآباد قرار دارد که بومیان به آن تارآباد نیز می‌گویند. وجود جاذبه‌های مختلف طبیعی در این روستا، باعث جذب گردشگران به سمت آن‌جا شده است.. از جمله این جاذبه‌های می‌توان به کوه‌های سیاه سنگ و دربندک، ارتفاعات مرغ جرون و رودخانه فصلی سیاه‌رود اشاره کرد. همچنین وجود انواع باغ و مزرعه در روستای طاهرآباد بومهن، برای علاقه‌مندان به خرید محصولات محلی خبر خوبی خواهد بود. اگر دوست داشته باشید قدری بیشتر به گشت و گذار بپردازید، می‌توانید به سمت شمال شرقی این روستای خوش آب‌و‌هوا بروید و از آق دره و دشت دیمه نیز دیدن نمایید. طبیعت تنها جاذبه‌ی طاهرآباد نیست و تاریخ نیز بخشی از هویت این روستا را تشکیل داده است.. در طاهر آباد، ویرانه‌ای از قلعه پسر وجود دارد که نشان از قدمت این روستا می‌دهد.

مجاورت شهر بومهن بر دو شاهراه اصلی جاده هراز و جاده فیروزکوه و همچنین نزدیکی آن به پایتخت و شهرکهای صنعتی، پتانسیل زیادی را برای پیشرفت این شهر فراهم کرده است.. البته این مجاورت باعث ترافیک سنگین و ازدحام تردد مسافرین در روزهای تعطیل این شهر و جاده های آن نیز گردیده است..


یکی از معمولترین روش های اندازه گیری سختی آب، است.فاده از کیت سختی می باشد که راهبری بسیار ساده ای دارد. لطفا توجه فرمایید جهت انتخاب سختی گیر آب مناسب، باید بصورت دقیق سختی آب مشخص باشد و است.فاده از این کیت در صورتیکه آنالیز آب در دسترس نباشد، پیشنهاد می شود.

در رسوب زداهای FRP سایز کوچک و متوسط به دلیل کم بودن روزنه های نازل، احتیاجی به ریختن سیلیس در کف سختی گیر نمی باشد ولیکن به تقاضای کارفرما می توان این کار را انجام داد. البته برای سختی گیر فایبرگلاس با سایز بالا ریختن سیلیس توصیه میشود.

شیرهای چند راهه سختی گیر یکی از اجزای مهم سختی گیر می باشد. در سختی گیر با بدنه frp شیرهای چند راهه به دو شکل دستی و تمام اتوماتیک می باشد. در سختی گیر فلزی از شیر چند راهه دستی سولو والو است.فاده می شود. وظیفه شیر چند راهه هدایت آب به مسیرهای مختلف و تغییر این مسیرها در صورت لزوم برای انجام امور سرویس، بکواش، نمک شور و آبکشی می باشد. غالبا شیرهای چند راهه سختی گیر شامل ورودی و خروجی هایی از جمله موارد زیر می باشد:



( فروش ) های دیگر