مشاوره و اجرا سختی گیر و رسوب زدا در تهران

Hardener and sediment remover-1
Hardener and sediment remover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


جمعیت خالص افزوده‌شده به تهران در دهه‌های گذشته، بیش از پنج میلیون نفر است.، که پیامدهای اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی گسترده‌ای داشته‌است. براساس شش دوره سرشماری انجام شده، جمعیت تهران از سال‌های ۵ تا ۸۵ حدود پنج برابر شده‌است و این رشد در شهرهای اطراف، بیشتر از شهر تهران بوده‌است؛ در کل، رشد شهر تهران طی دهه‌های اخیر در حال کاهش بوده و بیشتر بر جمعیت پیرامون آن افزوده شده‌است.

طی پژوهشی که به سفارش شورای فرهنگ عمومی در سال ۸ انجام شد و براساس یک بررسی میدانی و یک جامعه آماری از میان ساکنان ۸۸ شهر و حدود روستای سراسر کشور، درصد اقوامی که در این نظر سنجی نمونه‌گیری شد در این است.ان به قرار زیر بود:

تهران به دلیل داشتن آب‌وهوای مناسب و فراوانی آب، معمولاً منطقهٔ سرسبزی بوده و در منابع جغرافیایی قدیم از درختان انبوه و باغ‌های تهران یاد شده‌است. با وجود پیشینهٔ طولانی و تاریخی باغ‌داری در تهران، نخستین باغ‌های معروف تهران، در


معمولا رزین کاتیونی به عنوان ماده مصرفی و البته قابل احیا سختی گیر رزینی، برای احیا در آب نمک گذاشته میشود و یا با عبور جریان آب نمک از آن احیا می‌گردد. در صورت است.فاده صحیح از رزین کاتیونی، پس از گذشت الی سال نیاز به تعویض دارد.

سختی آب یکی از فاکتورهای سنجش کیفیت آب می باشد که در کف کردن صابون، شفاف بودن لیوان های چیده شده در کابینت، در رسوب دیگ های بخار و سایر تجهیزات تاسیساتی تاثیر گذار است.. آب سخت در صنعت باعث ایجاد رسوب، خوردگی و کاهش راندمان تجهیزات می شود.

شیر بکار رفته در سختی گیر یا دستگاه تبادل یون بر قیمت آن موثر است.. در سختیگیر فلزی از شیر سولوولو است.فاده می‌شود که بصورت دستی می‌باشد. اما در دستگاه تبادل یون فایبرگلاس می‌توان از شیر چند راهه اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک است.فاده نمود. قیمت تبادل یون اتوماتیک همواره از سیستم دستی بیشتر می‌باشد. شیر اتوماتیک سختی گیر در دو مدل زمانی و جریانی ارائه می شود که شیرهای زمانی بر اساس مدت زمان کارکرد سختی گیر به بکواش و احیا می رود در حالیکه با است.فاده از شیر جریانی، احیا و بکواش سختی گیر بنا به میزان دبی آب عبوری از سختی گیر تنظیم می گردد. شیرهای جریانی همواره دقت بالاتر و همچنین قیمت بالاتری دارند. لذا گرانترین سختی گیر، سختی گیر اتوماتیک با شیر جریانی می باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر