فروش سختی گیر و رسوب زدا در جنوب تهران

Hardener and sediment remover-1
Hardener and sediment remover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نازی آباد یکی از قدیمی‌ترین و مهم ترین محله های جنوب تهران می باشد که بسیاری از آن به عنوان عروس جنوب تهران یاد می کنند و لقب جردن جنوبی را به آن داده اند. بسیاری تصور می‌کنند دلیل نامگذاری این محله به دلیل ساخت و ساز هایی می باشد که در زمان رضاشاه آلمانی‌ها انجام داده اند ولی این محله بیشتر به دلیل اینکه نازخاتون یکی از سوگلی های ناصرالدین شاه مالک آن بوده نامگذاری شده و تا سال این محله &#;ناز آباد&#; خوانده می شده است.. در این محله وسیع بیش از میدان وجود دارد که مهمترین میدان این منطقه بازار دوم می باشد که به خیابان اکبر مشهدی (پارس قدیمی) و ته خط متصل می باشد. در راستای خیابان نازی آباد مغازه های متعددی ساخته شده و آن را به بورس خرید لباس تبدیل کرده است.. بسیاری این محله را به عنوان اصلی ترین بخش جنوب تهران به حساب می آورند.

این حرم در یکی از محله های جنوب تهران،یعنی واقع در شهرری کنونی است. و بنای اولیه این مکان در نیمه ی دوم قرن سوم هجری ساخته شده و بعد ها به دست خاندان بویه گسترش یافته است.؛ ساخت صحن ها و ایوان های این حرم مربوط به دوران صفوی است. و آینه کاری های این بنا به دستور شاه طهماسب انجام گرفته است..

یکی از قدیمی ترین و اصیل ترین مراکز تهران که امروزه به عنوان محله اصلی فروش پارچه و پرده شناخته می شود و پس از شاعر بزرگ ایرانی نامگذاری شده است.. این محله تهران که قدمتش به سال میرسد حد فاصله میدان رازی و میدان قیام قرار گرفته و با وجود تمامی تحولات دویست سال اخیر به عنوان یکی از مهمترین خیابان ها و محله های تهران معرفی شده است.. با وجود اینکه ناصرالدین شاه این خیابان را تاسیس نمود ولی اقدامات رضاشاه بود که آن را به شرایط کنونی رساند.


رزین که کار اصلی سختی گیری و تبادل یونی را انجام میدهد، ماده ای ارزنده بوده و یکی از عوامل تعیین کننده قیمت سختی گیر، میزان رزین مورد نیاز در آن می‌باشد. همچنین کیفیت و نوع رزین نیز بر قیمت آن اثر دارد. در حال حاضر بهترین رزین کاتیونی موجود در بازار، رزین پرولایت می‌باشد.

قسمت اصلی عملیات احیا، سیستم نمک شور می باشد. آب نمک غلیظ از بالا بر روی رزین ها ریخته می شود و با عبور آرام از لابلای رزین ها، به پایین می آید و از قسمت نازل پایینی به فاضلاب هدایت می شود. در این مرحله آب نمک با غلظت بالا، یون های سدیم خود را به رزین داده و کلسیم و منیزیم دو ظرفیتی را از رزین می گیرد. این بار هم عمل تبادل یون ولی به شکل عکس اتفاق می افتد. مدت زمان لازم و میزان نمک مورد نیاز برای احیا با توجه به فشار آب ورودی، حجم رزین، سایز تانک و &#;. تعیین می شود.

امروزه است.فاده از سیستم مه پاش در بسیاری از اماکن عمومی و خصوصی رواج پیدا کرده است.. البته همانطور که مستحضر هستید در سیستم مه پاش از نازل های ریزی است.فاده می شود که در صورتیکه آب سخت وارد این نازل ها گردد، ایجاد گرفتگی و رسوب می کند. لذا با است.فاده از سختی گیر آب می توان عملکرد این سیستم ها را بهبود بخشید.



( فروش ) های دیگر