مشاوره و اجرا سختی گیر و رسوب زدا در جنوب تهران

Hardener and sediment remover-1
Hardener and sediment remover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از محله های منطقه تهران که پیرامون یکی از امامزاده های مشهور تهران ایجاد شده و قدمتی بیش از ۵ سال را دارد. پیش از این که ساخت و ساز در این منطقه آغاز شود بیشتر تهرانی ها به منظور کشاورزی و اداره باغ ها به این منطقه مراجعه می‌کردند. امروز سه راه آذری نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده و تهرانی ها آن را به عنوان یکی از مراکز خرید در جنوب شهر می شناسند که قیمت های بسیار خوبی را برای خریداران ارائه می دهد. از نکات منفی در مورد سه راه آذری بحث کم بودن امکاناتی مانند مدرسه های مناسب می باشد که چند وقت اخیر برای بسیاری از ساکنان این مشکل آفرین بوده است.

این منطقه از مناطق جنوب شرقی تهران است. که در توسط کوه های جنوب شرقی احاطه شده و تنها راه ارتباطی این محله با تهران از راه غرب است. .منطقه از قدمت بالایی هم برخوردار است. که در مطلب اختصاصی این منطقه به آن پرداخته ایم . محله های منطقه تهران عبارتند از :

از مناطق بیست و دوگانه شهر تهران، مناطق ،۸،،،۵ و را مناطق جنوبی تهران می‌گویند. این قسمت از شهر در سال‌های دور به علت فقدان امکانات، به عنوان پایین‌شهر خطاب می‌شد. متاسفانه هنوز هم عده‌ای چنین دیدی به جنوب تهران دارند. اما این دیدگاه به هیچ وجه درست نیست.


حضور کاتیون های دو ظرفیتی در آب مانند کلسیم، منیزیم، آهن، منگنز، است.رانسیوم و &#; باعث ایجاد سختی آب می شود. از آنجا که بین این کاتیون ها معمولا غلظت کلسیم و منیزیم نسبت به سایر دو ظرفیتی ها بیشتر است.، عمدتا سختی را ناشی از کلسیم و منیزیم می دانند. ولی واقعیت این است. که سایر دو ظرفیتی ها هم باعث ایجاد سختی در آب می شوند. در آب های زیرزمینی به دلیل عبور آب از لایه های خاک و انحلال نمک های موجود در خاک، عموما میزان سختی بالاتر از آب های سطحی است.. وجود سختی در آب از دیدگاه بهداشتی عارضه ای ندارد. اما وجود سختی در آب مورد است.فاده در صنعت جدا مساله ساز است.. بطور کلی از نظر میزان سختی دسته آب داریم:

برای مثال: اگر آب دارای PPM سختی کل باشد و دبی عبوری مورد نیاز کارفرما متر مکعب در ساعت باشد، با در نظر گرفتن یک سیکل کامل کاری که معمولا ساعت در نظر میگیرند، میتوان از ضرب . در در در به ظرفیت مورد نیاز دست یافت که , گرین می‌شود. همانطور که توضیح داده شد همواره از نزدیکترین ظرفیت که بالاتر از این مقدار باشد است.فاده می کنیم یعنی در این حالت سختی گیر . گرین پیشنهاد می شود.

آلودگی آب با توجه به مورد مصرف آن مشخص می شود. بعنوان مثال آب با مواد محلول و tds مناسب برای آشامیدن ممکن است. دارای سختی بالا باشد و برای مصارف صنعتی مانند دیگ بخار مناسب نباشد. در نتیجه این آب برای است.فاده در دیگ بخار اصطلاحا آلوده است.. جهت حذف یا کاهش آلودگی آب و رساندن آن به است.اندارد مورد نیاز باید از روش تصفیه مناسب مانند سختی گیر رزینی بهره برد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر