فروش سختی گیر و رسوب زدا در دماوند

Hardener and sediment remover-1
Hardener and sediment remover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آشوریان کوه دماوند را کان سنگ لاجورد می‌انگاشتند. در زمان تاخت و تاز آشوری‌ها به فلات ایران این کوه بخشی از حدود مادها شمرده می‌شد و در متن‌های آشوری هم بدان اشاره‌ شده‌ است.. دیاکونوف، سنت گذاردن پیکر مردگان در کوه‌ها را آیین مغانی می‌انگارد که در دامنه دماوند می‌زیستند و آیین خود را به دیگر جاهای ایران پراکندند. در دامنه دماوند تعداد زیادی گور پیش از تاریخ وجود دارد. در سده هشتم میلادی در پای کوه دماوند دژی بوده است. که موبدی زرتشتی به نام مس‌مغان و پیروانش در آن می‌زیستند و این دژ به فرمان المهدی خلیفه عباسی ویران‌ شده و مس‌مغان نیز کشته شد. در دوران سلطنت پهلوی و در دوره‌های مختلفی از تاریخ ایران از نقش کوه دماوند و خورشید در حال تابش از پشت آن به‌عنوان نماد ایران زمین بهره می‌بردند.

بر روی قلّهٔ دماوند، لاشهٔ یخ‌زدهٔ چند حیوان دیده می‌شود. این لاشه‌ها چندین سال است. که در این مکان دیده می‌شوند و شامل حیواناتی مانند گوسفند و بز کوهی است.. دلیل راه‌یابی این حیوانات به قلهٔ کوه دماوند و مرگ آن‌ها به خوبی مشخص نیست؛ شاید به دلیل وجود

روز ملی دماوند هم‌زمان با تیرگان در مازندران با نام تیرماه سیزده شو در شب سیزدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود. انجمن کوهنوردان ایران هر ساله این جشن را در روز سیزدهم تیر در دامنه‌های قله دماوند در شهر رینه لاریجان شهرستان آمل برگزار می‌کنند. این جشن به ثبت ملی نیز رسیده است..


هرچند در صورت لزوم می توان مراحل مختلف نصب را با یکدیگر جابجا نمود ولی توصیه می شود در ابتدا عملیات لوله کشی انجام شود. به این منظور ابتدا شیر را بر روی تانک فایبرگلاس FRP از بالا نصب کرده و سپس لوله های ورودی و خروجی را به شیر متصل می نماییم. توجه داشته باشید حتما بایستی در قسمت ورودی و خروجی از مهره ماسوره است.فاده شود تا اگر زمانی لازم بود سختی گیر باز شود، بتوان با باز نمودن مهره ماسوره ها کل سختی گیر و بالطبع شیر آن را از سیستم لوله کشی جدا نمود.

در ابتدای روند سختی گیری، رزین کاتیونی دارای حجم زیادی از سدیم می باشد لذا آبی که حاوی سختی (یون های کلسیم و منیزیم) است. از لابلای رزین ها عبور داده می شود و رزین به تدریج سختی آب (کلسیم و منیزیم) را جذب کرده و سدیم به آب می دهد، این عمل تا آنجایی ادامه پیدا می کند که تمام سدیم درونی رزین منتقل شده و دیگر رزین از این نظر کارایی خود را از دست بدهد. در این حالت اصطلاحا رزین به حالت اشباع رسیده است..

این نوع از سختی گیر که بسیار متداول تر از سختی گیر مغناطیسی می باشد وظیفه حذف املاح معدنی و ترکیبات موجود در آب سخت را دارد. نحوه ی کارکرد این سختی گیر به این گونه است. که این دستگاه ها با حذف کلسیم و منیزیوم ، سدیم را جایگرین آنها می کنند و آب سخت را به آب نوشیدنی نرم تبدیل می کند. سختی گیرهای رزینی پس از مدتی خاصیت خود را از دست می دهند و به اصطلاح اشباع می شوند اما می توان با احیای رزین (شستشوی رزین با محلول آب و نمک متبلور) عملکرد مطلوب را از سختی گیر دریافت کرد. به دلیل وجود یون های داخل آب مخصوصا نمک که باعث از بین رفتن سریعتر رزین می شود توصیه می شود که پیش از ورود آب به



( فروش ) های دیگر