فروش سختی گیر و رسوب زدا در دیزین

Hardener and sediment remover-1
Hardener and sediment remover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تله اسکی‌های چرخشی در واقع شکل حرفه‌ای‌تری از تله سیژها هستند و به همین دلیل،‌ هرکسی نمی‌تواند از آن‌ها است.فاده کند. این تله‌اسکی‌ها در مبدأ و مقصد، ایستگاه را دور می‌زنند و توقف ندارند. برای سوار شدن، باید سرعت عمل و تعادل خوبی داشته باشید تا در زمان مناسب بتوانید روی صندلی قرار بگیرید.

به‌دلیل تکمیل بودن امکانات تفریحی و رفاهی در پیست اسکی دیزین، این مجموعه به دهکده دیزین معروف شده است.. وجود پیست با طول و ارتفاع‌های مختلف برای افراد با توانایی‌ها و مهارت‌های متفاوت این مجموعه را منحصربه‌فرد کرده است..

نوع ساخت‌و‌ساز این شله‌ها یا کلبه‌های پیست دیزین به گونه‌ای بوده که راه دسترسی اتومبیل به آن کاملا وجود دارد. البته این کلبه‌ها به خاطر تعداد زیاد مسافران به دیزین در روزهای آخر هفته، کمتر از روز رزرو داده نمی‌شوند. اجاره این کلبه‌ها از شبی میلیون تومان شروع می‌شود.


برای مثال: اگر آب دارای PPM سختی کل باشد و دبی عبوری مورد نیاز کارفرما متر مکعب در ساعت باشد، با در نظر گرفتن یک سیکل کامل کاری که معمولا ساعت در نظر میگیرند، میتوان از ضرب . در در در به ظرفیت مورد نیاز دست یافت که , گرین می‌شود. همانطور که توضیح داده شد همواره از نزدیکترین ظرفیت که بالاتر از این مقدار باشد است.فاده می کنیم یعنی در این حالت سختی گیر . گرین پیشنهاد می شود.

یکی از نکات مهمی که در انجام عملیات نمک شور باید دانست نحوه عملکرد شیرهای چند راهه برای این کار می باشد. در اکثر اوقات شیرهای چند راهه سختی گیر چه بصورت اتوماتیک و چه دستی (پلاستیکی یا سولو والو) با مکانیزمی که درون خود دارند، محلول آب نمک را از داخل مخزن پلی اتیلن آب و نمک مکش نموده و همراه با آب عبوری از سختی گیر به میان رزین ها هدایت می کنند.

وجود املاحی مانند کلسیم ، منگنز و منیزیم موجب رسوب گرفتن لوله های آب می شود . همین موضوع سبب کاهش دبی آب عبوری از لوله ها شده و به دنبال آن کاهش راندمان سیستم را به دنبال خواهد داشت . مخصوصا در سیستم های گرمایشی و تهویه مطبوع این موضوع عملا سیستم را ناتوان می کند . سختی گیرهای رزینی یکی از انواع سختی گیر می باشد که از طریق از بین بردن یون های سخت آب یاد شده ، مشکل رسوب گیری آب را بر طرف کرده و به نوعی نرم کننده آب محسوب می شوند . سختی گیرهای رزینی از جمله سختی گیرهایی هستند که علاوه بر جلوگیری از رسوب گیری سیستم ، رسوبات و املاح موجود در آب را نیز جذب می کند .



( فروش ) های دیگر