فروش سختی گیر و رسوب زدا در شمال تهران

Hardener and sediment remover-1
Hardener and sediment remover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شاید کمتر تهرانی باشد که یک بار کوه درکه را بالا نرفته باشد. درکه در اصل به معنی دره کوچک است. و مرتفع ترین نقطه آن متر ارتفاع دارد. این محله از آنجایی که تلفیقی از بافت بسیار سنتی و مدرن آن بسیار خاص است.. در بخشی از این محله خانه های بسیار گران قیمت و در بخشی دیگر خانه های نه چندان گران قیمت قرار دارد که از این نظر در شمال تهران شرایط منحصر به فردی را دارا می باشد.

الهیه در گذشته، خورآذین نام داشت. داستان تکراری پیشکش دادن یک تکه از ایران به یکی از بانوان نامی و نام گذاری این محله، تحت تاثیر کسی که احداثش کرد. کارخانه کبریت‌سازی، در زمان قاجار، نماد الهیه بود و بعدها راه زندگی سفیران کشورهای مختلف به این محله خوش آب‌و‌هوا باز شد.

همانطور که در بالا هم اشاره کردم ، در بعضی از منابع مناطق و را هم بعنوان مناطق شمال تهران در نظر میگیرند . حال آنکه اینکار امری اشتباه است. زیرا مناطق و در دسته مناطقی هستند که همزمان با طرح گسترش تهران از غرب بیشتر شناخته شدند و اکثر محلات آن در این سال ها تاسیس شده اند . بنابراین بطور مفصل به معرفی منطقه و 


استفاده از رسوبزداهای مغناطیسی و الکترومغناطیسی و آلتراسونیک در سالهای اخیر بسیار رایج شده است.. نحوه عملکرد رسوب زدا مغناطیسی و الکترومغناطیسی به این شکل است. که یونهای درون آب با عبور از یک میدان مغناطیسی قوی به حالت غیرفعال در می‌آید و در درون آب معلق می‌شوند و دیگر رسوب نمی‌کنند. هر چند در این سیستم آب پس از مدت زمان طولانی و یا ایجاد شوک به شکل ضربه یا تغییر دما مجددا به حالت اول باز می‌گردد. لذا باید از این مدل رسوب زدا در سیکل های گردشی و یا مسیرهایی که آب به طور کامل از سیستم خارج و مصرف میشود است.فاده نمود. از مزایای این سیستم میتوان کوچک بودن و عدم نیاز به نگهداری و یا وجود شخصی به عنوان اپراتور را نام برد.

این رسوبات ناشی از وجود نمکهایی در آب هستند که از ترکیب کاتیونهایی چون کلسیم و منیزیم و آنیونهایی چون بی کربنات، سولفات، نیترات و &#; تشکیل می‌شوند. ترکیبات مربوط به بی‌کربنات کلسیم و منیزیم را سختی موقت می‌نامند. و ترکیبات مربوط به سولفات، کلرور و نیترات کلسیم یا منیزیم را سختی‌دائم می‌نامند. مجموع سختی‌ دائم و سختی‌ موقت، سختی کل نام دارد. سختی گیر ها راه حل‌هایی برای این معضل ارائه می‌دهند.

دغدغه بسیاری از کافی شاپ ها و رستوران ها تهیه مواد اولیه با کیفیت بوده و همچینین نگهداری از دستگاه هایی مانند اسپرسو ساز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.. است.فاده از آب سختی گیری شده می تواند تا حد قابل توجهی کیفیت مواد خوراکی را افزایش دهد و از ایجاد رسوب در دستگاه های گران قیمت جلوگیری نماید.



( فروش ) های دیگر