مشاوره و اجرا سختی گیر و رسوب زدا در شمال تهران

Hardener and sediment remover-1
Hardener and sediment remover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این محله ها از جمله بهترین محله های شهر تهران می باشد که با داشتن بافت شهری بسیار زیبا، و همچنین وجود فضای سبز متعدد و بسیار زیاد، جزو محبوب ترین محله های پایتخت می باشد که همه روزه افراد بسیاری به این منطقه از تهران می آیند و با گشت و گذار در محله های شمال تهران در منطقه ساعاتی را به تفریح می پردازند.

انتخاب یک محله مناسب برای زندگی دغدغه همیشگی ما بوده است.. خصوصا در سال‌های اخیر با تبدیل شدن زمین و مسکن به یک کالای سرمایه‌ای، این دغدغه مهم‌تر هم شده است. و بسیاری از افراد سعی دارند پول خود را برای خرید خانه در جایی صرف کنند که بیشترین سود را برایشان  داشته باشد. البته همیشه هم سودِ بیشتر، عامل انتخاب منطقه برای خرید یا اجاره خانه نیست و عواملی مانند میزان توسعه‌یافتگی، قیمت منطقه، آب‌وهوا و شرایط زیست‌محیطی نیز در انتخاب افراد تاثیر دارند؛ بنابراین برای خرید یا

از محله‌ های قدیمی در شمال شهر تهران که امروزه بیشتر به دلیل وجود پارک قیطریه و قرار گرفتن بلوار صبا و وجود مراکز تجاری و رستوارن های مشهور در آن شناخته می شود. این محله به دلیل اینکه نزدیک به بلوار اندرزگو است. مکانی مناسب برای ساخت و ساز ساختمان های لوکس به حساب می آید.


این نوع سختی چون بسیار نامحلول تر از سختی دائم است.، مشکلات بیشتری را در تاسیسات حرارتی ایجاد می کند. بعنوان مثال آب با سختی موقت در دیگ بخار ایجاد رسوب کرده و راندمان آن را کاهش می دهد. به همین دلیل همواره توصیه می شود از سختی گیر مناسب قبل از تجهیزات گران قیمت است.فاده نمایید.

آلودگی آب به هرگونه ناخالصی موجود در آب گفته می شود که باعث شود آب برای مصرف مورد نظر، مناسب نباشد. این ناخالصی ممکن است. شامل مواد معلق مانند شن و ماسه و یا مواد محلول یعنی یون ها باشد. همچنین تغییر در شرایط دما و ph و حالت آب نیز از دیگر حالات آلودگی آب می باشد.

سازنده های دستگاه سختی گیر با کسب تجربه و محاسبات دقیق به ابعاد و ظرفیت های مشخصی دست پیدا کرده اند که این ظرفیت ها عملا به یک است.اندارد در این صنعت تبدیل شده است.. این ظرفیت ها و مدل ها در کتاب های است.اندارد معروفی همچون کریر آمده است.. لذا بطور تئوری یک طراح می تواند هر مدل سختی گیری را طراحی کند و بسازد ولی به دلیل آنکه یک پروژه در محدوده صرفه اقتصادی قرار بگیرد، عملا طراحان از ظرفیت های موجود در بازار است.فاده می کنند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر