مشاوره و اجرا سختی گیر و رسوب زدا در شهر قدس

Hardener and sediment remover-1
Hardener and sediment remover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شاید بتوان گفت محله قلعه، اولین محله مسکونی شهرقدس امروزی است. که بین میدان قدس تا عمارت واقع شده‌است. البته در گذشته دور در کاووسیه، سرخ حصار، وارمینک، چمن، امامزاده و اسماعیل آباد سکونت‌هایی جریان داشته که در مقاطعی خالی از سکنه شده‌است. قلعه پس از است.قرار اولین مهاجرین خمسه و کاشی که برای همیشه ماندگار شدند ساخته شد. امروزه هم کاشی‌ها بیشتر در همین محله و امامزاده ساکن هستند. محله قلعه برج و بارو و دروازه ای داشته که شبها در آن بسته می شد و هنوز بین قدیمی‌ها مرسوم است. که می گویند اگر دیر بیایی در قلعه (یا به لفظ عامه

شهرداری قدس سازمانی غیردولتی‌است که درسال۸ تأسیس شد و اداره شهر قدس را به عهده دارد. مسئولیت اداره این سازمان با شهردار قدس است. با حکم شورای شهر قدس انتخاب می‌شود. شهرداری قدس شامل منطقه است. که اداره هر منطقه به عهده شهردار آن منطقه است.. اولین شهردار قدس، محمد اصالت بود که از سال۸ تاعهده‌دار این سمت بود.

سطح زیر کشت در حوزه قدس و شهرک‌های اطراف آن ۵ هکتار است.. به دنبال تحولات اجتماعی و سیاسی دهه‌های اخیر، افزایش جمعیت و رشد مهاجرت به سوی تهران، امروزه شهرقدس به یکی از مناطق پرجمعیت و متراکم مسکونی حومه تهران تبدیل شده‌است.


این مدل از رسوب زداها هم با نصب روی لوله های فلزی و با ایجاد امواج الکترومغنلطیسی یا امواج فراصوت کار می کنند. بدین صورت که آب داخل لوله تحت تاثیر امواج الکترو مغناطیسی یا فراصوت قرار گرفته و رسوبات موجود در آن به حالت محلول باقی می مانند.

البته در تانک های FRP بصورت خاص معضل دیگری نیز وجود دارد که آن را بایستی با است.فاده از طراحی مناسب در لوله کشی و است.فاده از قطعه ای به نام وکیوم برکر مرتفع نمود. این معضل چیزی نیست جز خلا. در زمانی که به هر دلیلی از جمله وجود پمپ بعد از سختی گیر FRP ، نوعی مکش درون مخزن ایجاد شود که باعث کاهش شدید و ناگهانی فشار درون مخزن حتی تا حد خلا شود، معضل تانک های FRP نمایان می شود. تانک های FRP ضعف شدیدی در برابر خلا درونی دارند، طوری که به سمت داخل جمع شده و این امر باعث شکستگی و تخریب مخزن می شود. در این مواقع معضل را می توان با بکارگیری قطعه ای به نام خلا شکن یا وکیوم برکر رفع کرد.

سختی گیر راه حلی مناسب برای رفع سختی آب است.. سختی آب یکی از عوامل اصلی در ایجاد رسوب بر روی جداره تجهیزات صنعتی و تاسیساتی است. می باشد. تشکیل این نوع رسوبات باعث بروز مشکلات مختلفی در این سیستمها میشود. از جمله‌­ی این مشکلات میتوان به گرفتگی درون لوله های انتقال آب، خوردگی تجهیزات، کاهش امکان انتقال و تبادل حرارت در دیگهای بخار، منابع کوییل دار و مبدلهای حرارتی و &#; اشاره کرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر