فروش سختی گیر و رسوب زدا در شهرک صنعتی شمس آباد

Hardener and sediment remover-1
Hardener and sediment remover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این شهرک صنعتی یکی از مراکزی است. که در زمینه صنایع پلاستیک، رنگ،  فلزی و بسیاری دیگر از زمینه‌ها مشغول به فعالیت است.. هر زمان که تعدادی کارخانه در این شهرک صنعتی متوقف شود، به سرعت سوله‌ها و کارخانه‌ها فروش رفته و جایگزینی جدیدی برای آن‌ها پیدا می‌شود. به همین دلیل هیچ گاه این شهرک صنعتی فعالیت خود را متوقف نخواهد کرد.

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

صنایع شیمیایی و پلاستیک، سلولزی، دخانی، نساجی و پوشاک، غذایی و آشامیدنی، برق و الکترونیک، فلزی و ماشین‌سازی، کانی غیرفلزی و خدمات از جمله صنایعی هستند که در شهرک صنعتی شمس‌آباد فعالیت می‌کنند. صنایع فلزی و ماشین سازی با قرارداد واگذاری بیشترین سهم را دارند و به ترتیب کانی غیر فلزی قرارداد، شیمیایی و پلاستیک ۸ قرارداد، غذایی و آشامیدنی ۵ قرارداد، خدمات قرارداد، سلولزی قرارداد، نساجی و پوشاک ۸ قرارداد و در آخر برق و الکترونیک با قرارداد به کار خود در این شهرک به فعالیت می‌پردازند.


شرکت فرا الکتریک در سال اقدام به ساخت رسوب زداهای الکترونیکی آب نمود. پس از آن در سال با تولید رسوب زداهای الکترونیکی با امواج رادیویی گسترده در ابعاد صنعتی و خانگی گام مهمی در عرصه تجهیزات تاسیسات برداشته و امروزه به عنوان بزرگترین شرکت در زمینه بومی سازی این تکنولوژی شناخته میشود.

در منازل مسکونی که آب سختی قابل توجهی دارد، بطور قطع با نگاه انداختن به داخل کتری می توان رسوبات سفید رنگ گچ مانندی را مشاهده نمود. این امر باعث خوردگی و سوراخ شدن کتری شده و همچنین مصرف انرژی بیشتر برای به جوش آوردن آب می شود.

در بخش لوله کشی باید حتما در قسمت خروجی شیر یک طرفه با سایز شیر چند راهه نصب شود تا از برگشت آب ساختمان در زمان بکواش به درون سختی گیر جلوگیری شود. توجه داشته باشید در سختیگیر دوبلکس حتما برای هر سختی گیر باید یک شیر یکطرفه بصورت جداگانه نصب شود. توصیه می شود جهت لوله کشی از بای پس است.فاده کنید تا در صورت خرابی سختیگیر، بتوان آنرا از سیستم جدا نمود و با این کار آب عبوری ساختمان تا زمان تعمیر دستگاه بصورت عادی تامین شود.



( فروش ) های دیگر