فروش سختی گیر و رسوب زدا در شهرک صنعتی فیروزکوه

Hardener and sediment remover-1
Hardener and sediment remover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ساندویچ پنل در تهرانشهرک های صنعتی است.ان تهرانفروش کانکس در شهرک فیروزکوهفروش ورق گالوانیزه در شهرک فیروزکوهقیمت ساندویچ پانل در شهرک صنعتی فیروزکوهساندویچ پانل در شهرک صنعتی فیروزکوهشرکت کبیر پانل در شهرک صنعتی فیروزکوهشرکت ماموت در شهرک صنعتی فیروزکوهورق گالوانیزهورق گالوانیزه رنگی

شهر صنعتی فیروزکوه در است.ان تهران و شهرستان تهران واق شده است. .که از مساحت کل ۵ هکتار برخوردار است..قراردادهای منعقد شده و واحدهای صنعتی این شهرک واحد است. که این واحد به بهره برداری رسیده اند. لازم به ذکر است. که طرح در شهرک صنعتی فیروزکوه در حال ساخت است.

یکی از شهرک های صنعتی تهران که در مجاورت شهرستان فیروزکوه قرار دارد شهرک صنعتی فیروزکوه است. که حدود هکتار وسعت دارد و قرارداد در این شهرک صنعتی منعقد شده است.. هم اکنون واحد صنعتی در این شهرک مشغول به کار هستند و حتی می توانند شروع به فعالیت کنند.


سختی گیر مغناطیسی یکی از راهکارهای جلوگیری از رسوب آب در سیستم های تاسیساتی است.. در سختی گیر مغناطیسی، یون های موجود در آب با عبور از یک میدان مغناطیسی، غیرفعال شده و خاصیت رسوب گذاری را از دست می دهند. با است.فاده از سختی گیر مغناطیسی، میزان سختی آب کم نمیشود، بلکه فقط تمایل یون ها به رسوب گذاری کمتر می شود، لذا این روش بصورت قطعی نبوده و معمولا برای سیستم هایی که آب بطور کامل از آنها خارج می شود و مصرف میگردد، بکار می رود. همچنین در سیستم های گردشی که آب بطور متناوب از سختی گیر مغناطیسی عبور میکند، نیز می توان از این نوع سختی گیر است.فاده نمود.

اینکه چه میزان نمک و چه مقدار آب و با چه مکانیزمی و در چه مدت زمانی باید از سختی گیر عبور کند تا عمل احیا بطور کامل انجام شود بستگی به نوع رزین کاتیونی و حجم آن دارد. لذا برای هر سختی گیری با ظرفیت مشخص منبعی به نام منبع نمک تعبیه می گردد که حجمی متناسب با مقدار رزین و ظرفیت سختی گیر دارد. عموما توصیه می شود به ازای هر لیتر رزین تا گرم نمک در هر بار احیا مورد است.فاده قرار گیرد. مدت زمان عبور آب نمک از لابلای رزین ها نیز اهمیت دارد، در واقع رزین باید فرصت آنرا داشته باشد تا عمل تبادل یون معکوس را انجام دهد.

از لحاظ جنس بدنه، سختی گیر رزینی با دو مدل تانک فلزی و فایبرگلاس ساخته و عرضه می شود. البته در سالیان اخیر به دلیل مشکلاتی که تانک های فلزی در طولانی مدت دارند (مانند زنگ زدگی)، است.فاده از تانک های فایبرگلاس بسیار متداول تر شده است.. همچنین با تانک های فایبرگلاس میتوان از شیر نیمه اتوماتیک یا شیر تمام اتوماتیک است.فاده نمود.



( فروش ) های دیگر