مشاوره و اجرا سختی گیر و رسوب زدا در شهرک صنعتی چرمشهر

Hardener and sediment remover-1
Hardener and sediment remover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این شهرک جزو بزرگترین شهرک های صنعتی تهران است. که با ساخت سوله‌هایی برای تولید چرم تاسیس و فعالیت می کند. شهرک صنعتی چرمشهر در حاشیه شهر تهران در شهرستان ورامین واقع شده است.. شهرک صنعتی چرمشهر یکی از شهرک صنعتی ورامین است. که با ظرفیت اشتغال هزار نفر در این شهرک راه اندازی شد که زمینه اشتغال بیشتر جوانان و کاهش بیکاری را فراهم کرده است..

این شهرک جزو بزرگترین شهرک های صنعتی تهران است. که با ساخت سوله‌هایی برای تولید چرم تاسیس و فعالیت می کند. شهرک صنعتی چرمشهر در حاشیه شهر تهران در شهرستان ورامین واقع شده است.. شهرک صنعتی چرمشهر یکی از شهرک صنعتی ورامین است. که با ظرفیت اشتغال هزار نفر در این شهرک راه اندازی شد که زمینه اشتغال بیشتر جوانان و کاهش بیکاری را فراهم کرده است..

شهرک صنعتی چم شهر در تاریخ // با مساحت تقریبی هکتار تاسیس و شروع به کار کرد و تا امروز مساحتی بالغ بر / هکتار واگذار شده و قرارداد منعقد و واحد به بهره برداری رسیده است.. و باعث شده است. هزار و نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار شوند.


سختی گیر ساده متشکل از یک شیر، تانک و متعلقات مربوط به آن می شود. عموما این مدل سختی گیر به دلیل قیمت مناسبتر نسبت به دوبلکس، مورد پسند کارفرمایان می باشد. اشکال آن تنها این است. که در زمان احیا و در طول مدت آن، آب ورودی به فاضلاب هدایت شده و آب تولیدی سختی گیر قطع است.. یکی از راه حل های این موضوع در نظر گرفتن بای پس برای سیستم می باشد. در سختی گیرهای نیمه اتوماتیک اپراتور می تواند در هنگام انجام عملیات احیا، شیر بای پس را باز کرده تا مصرف کننده ها بی آب نمانند و عملیات احیا نیز بصورت کامل انجام گیرد. در سختی گیرهای تمام اتوماتیک نیز از همین بای پس است.فاده می شود با این فرق که در قسمت بای پس شیر برقی تعبیه می گردد و شیر تمام اتوماتیک به محض قرار گرفتن در حالت احیا، سیگنالی برای شیر برقی میفرستد تا شیر برقی بصورت باز در بیاید و آب مصرفی از طریق بای پس به مصرف کننده ها هدایت شود.

سختی گیر فلزی با شیر سولوولو و سختی گیر فایبرگلاس با شیر دستی را سختی گیر نیمه اتوماتیک می نامیم. مهمترین خصوصیت این نوع سختی گیر نیازمند بودن به حضور اپراتور برای انجام عملیات احیای رزین می باشد. در واقع اپراتور باید بصورت روزانه و یا دوره ای آب ورودی و خروجی سختی گیر را بوسیله کیت های سختی سنجی، کنترل نماید و در صورت مشاهده وجود سختی هرچند کم در قسمت خروجی، عملیات احیای سیستم را انجام دهد. در این میان اپراتور با چرخاندن شیر دستی و یا سولوولو به حالت های مختلف عملیات احیای رزین را که شامل مراحل مختلفی می باشد، انجام می دهد. دلیل آنکه به این روش نیمه اتوماتیک میگوییم این است. که عملیات مکش نمک بصورت خودکار و بوسیله قطعه ای به نام ونتوری انجام می شود، لکن تغییر وضعیت های شیر در زمان مناسب باید توسط اپراتور انجام شود. در ادامه به شرح کامل موضوع احیا خواهیم پرداخت.

باید حواسمان باشد در مواردی پیش می آید که ظرفیت سختی گیر را طوری در نظر می گیریم که سیستم نیازمند انجام عملیات احیا در بازه های کوتاه مانند تا ساعت می شود. در ابتدا توصیه می شود ظرفیت سختی گیر را کمی بالاتر در نظر بگیریم که این مدت زمان تا حد امکان بیشتر شود ولیکن اگر چاره ای نبود و از فواصل کم برای انجام عملیات احیا بهره می بریم باید به این نکته توجه داشته باشیم که آب موجود درون تانک نمک زمان کافی برای حل کردن سنگ نمک درون خود را داشته باشد. چرا که همانطور توضیح داده شد اگر غلظت مناسب نمک درون آب وجود نداشته باشد عمل احیا بطور کامل و صحیح انجام نمی شود و سختی گیر به ظرفیت واقعی خود در زمان بهره برداری نمی رسد. لذا توصیه می شود اولا در هنگام طراحی، زمان موجود بین دو احیا (سرویس) را طولانی تر در نظر گرفت و ثانیا از حل شدن حجم مناسبی از نمک درون آب برای انجام عملیات احیای بعدی اطمینان حاصل نمایید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر