فروش سختی گیر و رسوب زدا در شهرک صنعتی چهاردانگه

Hardener and sediment remover-1
Hardener and sediment remover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


البته دقت کنید که شهرستان ساری نیز دارای بخشی به نام چهاردانگه است.. به همین دلیل معمولاً هنگام نام بردن آن از واژه چهاردانگه تهران است.فاده می کنیم که با چهاردانگه ساری اشتباه نشود. بازار مبل چهاردانگه و بازار نعمت آباد نیز نام‌های دیگر چهاردانگه تهران هستند.

چهاردانگه شهری با حدود ۵ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی شهر تهران بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده است..این شهر دارای قدمت بالایی بوده و خود شامل دو شهرک صنعتی برگ می باشد. وجود این دو شهرک صنعتی در جوار شهر چهاردانگه موجب شده که این شهر از نظر تولیدی یکی از قطب های است.ان تهران به شمار آید. وجود شرکت های بزرگی از جمله؛ ایران خودرو دیزل، سدید، کیان تایر، لوله سازی، سینجرگاز،یاران و &#; خود مؤید این موضوع می باشد.

هنگامی که تمام نیازهای یک تولیدکننده برای تولید یک محصول در یک محدوده کوچک تأمین شود، در هزینه ها به شدت صرفه جویی خواهد شد. همین مسئله باعث شده که قیمت تمام شده محصولات برای تولیدکننده کمتر شود و در نهایت فروشنده و خریدار نیز متحمل هزینه های کمتری شده و سود همه مهره های دخیل در این معامله افزایش یابد.


در سال های اخیر و با تولید تانکهای فایبرگلاس FRP، این مجموعه اقدام به واردات و توزیع انواع شیر چندراهه، مخزن FRP، رزین کاتیونی و دیگر اقلام مرتبط نموده است.. در مجموع تاسیسات پیمان سختی گیرهای نیمه اتوماتیک و اتوماتیک خود را با ظرفیت های مختلف و با کد بندی های مشخص ارائه می دهد.

حضور کاتیون های دو ظرفیتی در آب مانند کلسیم، منیزیم، آهن، منگنز، است.رانسیوم و &#; باعث ایجاد سختی آب می شود. از آنجا که بین این کاتیون ها معمولا غلظت کلسیم و منیزیم نسبت به سایر دو ظرفیتی ها بیشتر است.، عمدتا سختی را ناشی از کلسیم و منیزیم می دانند. ولی واقعیت این است. که سایر دو ظرفیتی ها هم باعث ایجاد سختی در آب می شوند. در آب های زیرزمینی به دلیل عبور آب از لایه های خاک و انحلال نمک های موجود در خاک، عموما میزان سختی بالاتر از آب های سطحی است.. وجود سختی در آب از دیدگاه بهداشتی عارضه ای ندارد. اما وجود سختی در آب مورد است.فاده در صنعت جدا مساله ساز است.. بطور کلی از نظر میزان سختی دسته آب داریم:

بسیاری از تعمیراتی که ما مراجعه می کنیم منشاء آن جرم و سختی آب می باشد، ایراداتی چون جرم گرفتن مبدل و کم شدن فشار آبگرم مصرفی، سوراخ شدن مبدل، پوسیده شدن قطعاتی که با آب در ارتباط است.، دِفرمه و تغییر شکل دادن واشر های پکیج، پایین آمدن راندمان پکیج، کمتر شدن گرمای آبگرم مصرفی و گرمای مسیر گرمایش و &#;



( فروش ) های دیگر