مشاوره و اجرا سختی گیر و رسوب زدا در شهریار

Hardener and sediment remover-1
Hardener and sediment remover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


زبان مردم بومی شهرستان شهریار ترکی محلی بوده ، ولی زبان محاوره و گفتگوی عامه مردم فارسی می باشد که بیشتر مردم ساکن با آن تکلم می نمایند ، علاوه برزبان فارسی ، گویشهای آذری، گیلکی، کردی و لری به لحاظ مهاجرپذیری به ترتیب اهمیت در شهرستان رایج هستند .

در سال ، شهریار یکی از شناخته‌شده‌ترین شاعران سرزمینش بود و بارها در مراسم مختلف مورد تجلیل قرار گرفت. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز مراسم مشابهی برای بزرگداشت یک عمر تأثیرگذاری است.اد شهریار بر فرهنگ و ادب ایران‌زمین برگزار شد.

مجموعه تلویزیونی شهریار به کارگردانی کمال تبریزی در ۸ ساخته شد و در آن جلوه‌هایی از زندگی این شاعر به تصویر کشیده شده است.، این مجموعه در سال ۸ از شبکه دوم سیما به نمایش درآمد و از سوی برخی فرزندان شهریار مورد انتقاد قرار گرفت.


میزان قیمت سختی گیر رزینی وابسته به عوامل مختلفی می باشد. در واقع به دلیل اینکه سختی گیر از قطعات مختلفی همچون بدنه، شیر، رزین کاتیونی، لوله و اتصالات، تانک نمک و &#; تشکیل شده است.، لذا تغییر در هریک از این اجزا بر مبنای شکل کارکرد، مدل، ظرفیت و &#; باعث تفاوت در قیمت سختی گیر می شود. بطور کلی عوامل زیر تعیین کننده قیمت سختی گیر هستند:

سختی گیر مغناطیسی یکی از راهکارهای جلوگیری از رسوب آب در سیستم های تاسیساتی است.. در سختی گیر مغناطیسی، یون های موجود در آب با عبور از یک میدان مغناطیسی، غیرفعال شده و خاصیت رسوب گذاری را از دست می دهند. با است.فاده از سختی گیر مغناطیسی، میزان سختی آب کم نمیشود، بلکه فقط تمایل یون ها به رسوب گذاری کمتر می شود، لذا این روش بصورت قطعی نبوده و معمولا برای سیستم هایی که آب بطور کامل از آنها خارج می شود و مصرف میگردد، بکار می رود. همچنین در سیستم های گردشی که آب بطور متناوب از سختی گیر مغناطیسی عبور میکند، نیز می توان از این نوع سختی گیر است.فاده نمود.

جنس منابع نمک معمولا از پلی اتیلن می باشد. می توان در هر بار احیا میزان توصیه شده نمک را بصورت نمک پودر در آب منبع نمک حل نمود تا برای عملیات احیا از آن است.فاده کرد. اما برای راحتی کار توصیه می شود از سنگ نمک درون منبع است.فاده نمود تا برای چندین بار احیا، نمک وجود داشته باشد و نیاز به سر زدن هر باره اپراتور وجود نداشته باشد. این امر مخصوصا در زمانی توصیه می شود که از سختی گیرهای تمام اتوماتیک است.فاده می شود که برای انجام عملیات احیا نیاز به اپراتور ندارد. در زمانیکه از شیرهای اتوماتیک است.فاده می کنیم باید توجه داشته باشیم که اگر میزان نمک لازم درون منبع در لحظه شروع احیا فراهم نباشد، مکانیزم عملیات احیا بوسیله شیر و فشار آب موجود انجام می شود اما به دلیل عدم وجود غلظت مناسب نمک و یون سدیم، تبادل یونی معکوس صورت نمیگیرد و رزین احیا نمی شود. این امر یکی از معضلات شایع در سختی گیرهای اتوماتیک می باشد. بنابراین اپراتور سیستم تاسیسات همواره باید به پر بودن منبع نمک از سنگ نمک اطمینان داشته باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر