مشاوره و اجرا سختی گیر و رسوب زدا در فیروزکوه

Hardener and sediment remover-1
Hardener and sediment remover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تنگه میشینه مرگ یکی از جاهایی است. که هنگام صعود به قله میشینه مرگ از آن عبور خواهید کرد. در این تنگه باید راه خود را در داخل رودخانه ادامه دهید. طبیعت این ناحیه از روستا، پوشش گیاهی بسیار متنوعی دارد و به دلیل کوهستانی بودن منطقه، آب و هوای آن خنک و معتدل است.. بعد از به پایان رسیدن تنگه به

با پرداخت کردن هزینه‌ای مناسب، می‌توانید در یکی از بهترین است.خرهای طبیعی اطراف تهران شنا کنید. کافی است. تصور کنید که شنا کردن در آب و هوایی خنک و به دور از شلوغی و دود و دم تهران، چه کیفی دارد تا همین حالا خود را برای این سفر آماده کنید.

قطار در این مسیر از میان جنگل‌ها و کوهستان‌های شمال کشور عبور می‌کند. در بعضی نقاط، ارتفاع ریل قطار از سطح دریا به متر نیز می‌رسد. به‌طورکلی می‌توان مناطق مسیر این قطار به دو دسته جلگه‌ای و کوهستانی تقسیم‌بندی کرد.


بطور کلی سختی گیرها باید در بازه مناسبی از فشار آب، طراحی و بهره برداری شوند. مثلا یک سختی گیر برای کارکرد مناسب باید ورودی آب با حداقل فشار . تا بار داشته باشد تا در آن هم عملیات سرویس و هم عملیات احیا به خوبی صورت بگیرد. در عین حال برای حداکثر فشار نیز بازه هایی در نظر گرفته شده است. تا از آسیب دیدن بدنه سختی گیر و شیر چند راهه جلوگیری شود. این بازه ها بصورت خاص در مخازن فایبرگلاس FRP دارای اهمیت بیشتری است.. چرا که فشار بیش از اندازه می تواند تانک FRP و همینطور شیر اتوماتیک را دچار مشکل کرده و باعث ترکیدگی شود.

باید حواسمان باشد در مواردی پیش می آید که ظرفیت سختی گیر را طوری در نظر می گیریم که سیستم نیازمند انجام عملیات احیا در بازه های کوتاه مانند تا ساعت می شود. در ابتدا توصیه می شود ظرفیت سختی گیر را کمی بالاتر در نظر بگیریم که این مدت زمان تا حد امکان بیشتر شود ولیکن اگر چاره ای نبود و از فواصل کم برای انجام عملیات احیا بهره می بریم باید به این نکته توجه داشته باشیم که آب موجود درون تانک نمک زمان کافی برای حل کردن سنگ نمک درون خود را داشته باشد. چرا که همانطور توضیح داده شد اگر غلظت مناسب نمک درون آب وجود نداشته باشد عمل احیا بطور کامل و صحیح انجام نمی شود و سختی گیر به ظرفیت واقعی خود در زمان بهره برداری نمی رسد. لذا توصیه می شود اولا در هنگام طراحی، زمان موجود بین دو احیا (سرویس) را طولانی تر در نظر گرفت و ثانیا از حل شدن حجم مناسبی از نمک درون آب برای انجام عملیات احیای بعدی اطمینان حاصل نمایید.

از آنجایی که رزین کاتیونی در یک محیط تاریک و مرطوب قرار دارد که در واقع محیطی مناسب برای رشد باکتری ها ( اکثرا باکتری های بدون ضرر) می‌باشد، بعضا مشاهده شده که جهت پاکسازی آن، رزین کاتیونی در آب درجه سانتی گراد قرار داده میشود که این کار باعث بروز آسیب در رزین کاتیونی خواهد شد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر