فروش سختی گیر و رسوب زدا در قرچک

Hardener and sediment remover-1
Hardener and sediment remover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر قرچک، از محله های مختلفی تشکیل شده است. که هر کدام از لحاظ امکانات رفاهی و تفریحی متفاوت هستند. اما در مجموع باید بگوییم که امکانات رفاهی و تفریحی قرچک تهران، مطلوب است.. زیرا در سال های اخیر و با رشد جوامع شهری در است.ان تهران، هر یک از محله ها و شهرستان های تابع تهران نیز رشد کرده اند و از لحاظ امکانات رفاهی و تفریحی و فرهنگی، فوق العاده هستند.

دایرکتوری اطلاعاتی سافت اینجا با همکاری کمیسیون نرم افزارهای پیشرفته سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، کمیته نرم افزار کلانشهر های کشور و بخش خصوصی راه اندازی شده و در صدد ایجاد بستری جامع و مطمئن برای کلیه ذینفعان آن است..

قرچک در سال ۵۵ شمسی به دلیل توسعه در صنعت و جذب مهاجر از نقاط مختلف کشور به شهر تبدیل شد. در شهر قرچک محله های مختلفی وجود دارد و معمولا مهاجران هر شهر یا کشور محله خاص خود را در قرچک تشکیل داده اند. جالب اینجاست که روی تابلو مسجد هر منطقه در کنار نام مسجد، اسم منطقه‌ای که مهاجران از آنجا مهاجرت کرده اند، نوشته شده است..


از مزایای است.فاده از این روش میتوان حذف کامل عوامل سختی ساز آب و برگشت ناپذیر بودن سختی آب را نام برد(سیستمهای مغناطیسی این مزیت را ندارند). قابل احیا بودن رزین و است.فاده مجدد از آن در دوره‌های طولانی از دیگر مزایای این روش است.. نیاز به انجام عملیات احیا در زمان اشباع رزین و نیاز به وجود اوپراتور، از معایب این مدل‌ها است.. هرچند در سالهای اخیر بدلیل ورود سختی گیر رزینی تمام اتوماتیک این مشکل برطرف شده است..

رزین کاتیونی پرولایت C دانه هایی کروی هستند که ظاهری شفاف دارند. این دانه ها معمولا ابعادی معادل تا میکرون دارند. از مزایای رزین کاتیونی پرولایت C میتوان به راندمان بالا در عملیات سختی گیری آب اشاره نمود. همچنین رزین پرولایت C دارای پایداری فیزیکی و شیمیایی خوب میباشد. تمامی محصولات پرولایت دارای است.انداردهای جهانی مانند WQA هستند. رزین پرولایت در صورت احیای صحیح طول عمر بالایی دارد.

وکیوم برکر قطعه ایست که در صورت وجود آب درون سیستم و وجود فشار درون لوله ها اجازه خروج آب از سیستم را نمی دهد ولی به محض آنکه مکشی درون لوله کشی ایجاد شود، بوسیله دریچه ای که با فنر مسدود شده هوای بیرون را به درون سیستم هدایت می کند.



( فروش ) های دیگر