مشاوره و اجرا سختی گیر و رسوب زدا در قرچک

Hardener and sediment remover-1
Hardener and sediment remover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرستان قرچک در کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.. این شهرستان از سمت شمال شرق به شهرستان پاکدشت، از شرق، جنوب شرق و جنوب به شهرستان ورامین، از جنوب غربی، غرب و شمال غربی نیز به شهرستان ری محدود می باشد .این شهرستان در آذر ماه ، به مرکزیت شهر قرچک و از ترکیب بخش مرکزی شامل دهستان‌های ولی‌ آباد و قشلاقی جیتو در تابعیت است.ان تهران ایجاد شد.

قرچک یکی از شهر زیر مجموعه شهرستان قرچک در است.ان تهران محسوب می شود که به دلیل مجاورت و نزدیکی به جنوب شهر تهران و شهر ری، بسیاری از افراد آن را به عنوان محله یا منطقه ای از تهران در نظر می گیرند. یکی از پر سرچ ترین سوالات در خصوص قرچک جمله "قرچک منطقه چند تهران است." می باشد. این جمله از پایه اشتباه است.، چرا که قرچک در محدود شهری تهران قرار نمی گیرد. در واقع می توان گفت قرچک یک محله نیست و به عنوان یک شهر در جنوب است.ان تهران واقع شده است.. 

همچنین، در قرچک تهران می توان به مسجدها و حسینیه های مختلفی دسترسی داشت. والدینی که بچه های کوچک دارند، نباید نگران ثبت نام مدرسه های آن ها در محله های مختلف قرچک باشند. زیرا قرچک تهران دارای مدرسه های متنوع دخترانه و پسرانه است..


یکی از نکات مهمی که در انجام عملیات نمک شور باید دانست نحوه عملکرد شیرهای چند راهه برای این کار می باشد. در اکثر اوقات شیرهای چند راهه سختی گیر چه بصورت اتوماتیک و چه دستی (پلاستیکی یا سولو والو) با مکانیزمی که درون خود دارند، محلول آب نمک را از داخل مخزن پلی اتیلن آب و نمک مکش نموده و همراه با آب عبوری از سختی گیر به میان رزین ها هدایت می کنند.

در ابتدای روند سختی گیری، رزین کاتیونی دارای حجم زیادی از سدیم می باشد لذا آبی که حاوی سختی (یون های کلسیم و منیزیم) است. از لابلای رزین ها عبور داده می شود و رزین به تدریج سختی آب (کلسیم و منیزیم) را جذب کرده و سدیم به آب می دهد، این عمل تا آنجایی ادامه پیدا می کند که تمام سدیم درونی رزین منتقل شده و دیگر رزین از این نظر کارایی خود را از دست بدهد. در این حالت اصطلاحا رزین به حالت اشباع رسیده است..

یکی از معمولترین روش های اندازه گیری سختی آب، است.فاده از کیت سختی می باشد که راهبری بسیار ساده ای دارد. لطفا توجه فرمایید جهت انتخاب سختی گیر آب مناسب، باید بصورت دقیق سختی آب مشخص باشد و است.فاده از این کیت در صورتیکه آنالیز آب در دسترس نباشد، پیشنهاد می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر