فروش سختی گیر و رسوب زدا در لواسان

Hardener and sediment remover-1
Hardener and sediment remover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مردم لواسان به واسطه فرهنگ غنی و اصالتی که دارند، هنوز آداب و رسوم خود را در مناسبت‌های مختلف حفظ کرده‌اند. به‌عنوان مثال زمان کاشت و داشت و برداشت گندم، برای افزایش برکت محصولشان، سرودهای مذهبی که اصطلاحا بدان چاووشی گفته می‌شود را اجرا می‌کنند یا در مراسم شادی و جشن حنابندان، گرد هم جمع شده و بازی‌هایی مانند شاه و وزیر انجام می‌دهند.

خرید یکی از تفریحات گردشگران در سفر است.. گردشگران لواسان نیز در سفر به این شهر مراکز خرید شهر را دوست دارند. برخی از مراکز خرید لواسان به تازگی احداث شده است. ولی بازار قدیم لواسان از مهم‌ترین بازارهای خرید شهر محسوب می‌شود. اسکای سنتر، مهم‌ترین و مجلل‌ترین مرکز خرید لواسان است.. این مرکز خرید در طبقه احداث شده و چشم‌اندازی زیبا به سد لتیان دارد. یکی دیگر از مراکز خرید لواسان، سالیان است.. فروشگاه سالیان از معروف‌ترین فروشگاه‌های ایران است. که در شهرهای مختلف شعبه دارد. این فروشگاه در سه طبقه انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچه‌گانه را به فروش می‌رساند.

اگر بخواهیم واژه لواسان را دقیق‌تر بررسی کنیم، باید گفت لواسان از دو بخش لو و آسان تشکیل شده است.. «لو» به معنای لبه و تیغه کوه و «آسان» به معنای بالا آمدن و بلند شدن است.. جالب است. بدانید در بعضی از کتاب‌های تاریخی، لواسان را با نام کوشک‌دشت یعنی دشتی با کاخی در میانه آن نامیده‌اند.


دغدغه بسیاری از کافی شاپ ها و رستوران ها تهیه مواد اولیه با کیفیت بوده و همچینین نگهداری از دستگاه هایی مانند اسپرسو ساز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.. است.فاده از آب سختی گیری شده می تواند تا حد قابل توجهی کیفیت مواد خوراکی را افزایش دهد و از ایجاد رسوب در دستگاه های گران قیمت جلوگیری نماید.

آلودگی آب با توجه به مورد مصرف آن مشخص می شود. بعنوان مثال آب با مواد محلول و tds مناسب برای آشامیدن ممکن است. دارای سختی بالا باشد و برای مصارف صنعتی مانند دیگ بخار مناسب نباشد. در نتیجه این آب برای است.فاده در دیگ بخار اصطلاحا آلوده است.. جهت حذف یا کاهش آلودگی آب و رساندن آن به است.اندارد مورد نیاز باید از روش تصفیه مناسب مانند سختی گیر رزینی بهره برد.

گروه دوم شامل فرایندهایی در صنعت می باشد که آب مورد است.فاده آنها دارای حساسیت بالایی هستند ولی نسبت به گروه اول این حساسیت ها کمتر است.. به عبارتی تمامی اجزای فرایند دارای این حساسیت نیستند. آب این صنایع و فرایندها نیز باید با روش های پیشرفته مانند سختی گیر آب ، تصفیه شود. از جمله فرایندهای این گروه می توان به موارد زیر اشاره نمود:



( فروش ) های دیگر