مشاوره و اجرا سختی گیر و رسوب زدا در لواسان

Hardener and sediment remover-1
Hardener and sediment remover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


رفتن به درون غار در دل کوه‌ کمی شبیه به فیلم‌های ژانر وحشت هیجان شما را بر‌می‌انگیزد. فعالیت این موزه توسط است.اد ناصر هوشمند وزیری آغاز شد. آثاری که در موزه وجود دارند با هزینه شخصی است.اد وزیری و تحت نظر ایشان ساخته شده‌اند.

محله لواسان تهران دارای دو بخش لو و آسان است.. لو به معنای لبه و تیغه کوه و آسان به معنای بالا آمدن و بلند شدن است.. به طور کلی چنین می‌توان گفت که کلمه لواسان به معنای محل برآمدن خورشید است.. لواسان در گذشته نام کوه دماوند بوده است. و سپس لواسانات به غرب و جنوب غرب دماوند اطلاق شده است..

در مورد وجه تسمیه ناران چنین می‌توان گفت که در باور بومیان شهر لواسان، در ادوار باستان دو آتشکده زرتشتی در این محل قرار داشته است. که عده‌ای از سادات هاشمی پس از مهاجرت و فرار به لواسان در دوره ظلم و ستم خلفای جور عباسی و دعوت مردم این دیار به دین اسلام و مذهب تشیع نام این محل را به لفظ عربی که زبان مادری‌شان بوده ناران به معنای دو آتش یا دو آتشگاه نهاده‌اند.


این سختی آب می تواند پیامدهایی مانند گرفتگی لوله های آب ، شوره بستن بیش از حد پوشال های کولر و .... داشته باشد همچنین از مضرات اصلی سختی آب برای سلامتی بدن این است. که پس از نوشیدن آب با سختی بالا احتمال رسوب آن در بدن بسیار زیاد است. و به مرور زمان باعث بیماری های کلیوی خواهد شد. عمدتا در این شهرها برای مصارف مختلف از آب ، دستگاه سختی گیر پیشنهاد می شود.

از لحاظ اهمیت مقدار سدیم در آب باید توجه کرد که رزین در زمان است.فاده و سرویس، یون کلسیم و منیزیم را جذب کرده و سدیم به آب اضافه می کند، حال اگر میزان سدیم درون آب بیش از حد باشد، آب تمایل به جذب سدیم رزین نداشته و لذا عملکرد رزین مختل می شود.

رزین کاتیونی پرولایت C دانه هایی کروی هستند که ظاهری شفاف دارند. این دانه ها معمولا ابعادی معادل تا میکرون دارند. از مزایای رزین کاتیونی پرولایت C میتوان به راندمان بالا در عملیات سختی گیری آب اشاره نمود. همچنین رزین پرولایت C دارای پایداری فیزیکی و شیمیایی خوب میباشد. تمامی محصولات پرولایت دارای است.انداردهای جهانی مانند WQA هستند. رزین پرولایت در صورت احیای صحیح طول عمر بالایی دارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر