فروش سختی گیر و رسوب زدا در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Hardener and sediment remover-1
Hardener and sediment remover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


به نظر می رسد است.فاده از سختی گیر مناسب و حذف سختی از آب هم برای موضوع سلامتی و هم برای حفاظت از سیستم های صنعتی مرتبط با آب امری اجتناب ناپذیر است.. در بخش صنعت همچنین هزینه های تعمیر و نگهداری، تخریب و تعویض تجهیزات هزینه های بسیار هنگفتی برای کارفرما در پی دارد. برای مثال تعویض لوله هایی که در درون مصالح و زیر زمین یا درون دیوارها کار شده، در زمانی که رسوب آنها را مسدود کرده، امری بسیار پر هزینه و دردسر ساز است. که میشد و میشود با کمی توجه و به کار گیری ادوات کنترل سختی از این امور جلوگیری نمود.

دغدغه بسیاری از کافی شاپ ها و رستوران ها تهیه مواد اولیه با کیفیت بوده و همچینین نگهداری از دستگاه هایی مانند اسپرسو ساز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.. است.فاده از آب سختی گیری شده می تواند تا حد قابل توجهی کیفیت مواد خوراکی را افزایش دهد و از ایجاد رسوب در دستگاه های گران قیمت جلوگیری نماید.

معمولا رزین کاتیونی به عنوان ماده مصرفی و البته قابل احیا سختی گیر رزینی، برای احیا در آب نمک گذاشته میشود و یا با عبور جریان آب نمک از آن احیا می‌گردد. در صورت است.فاده صحیح از رزین کاتیونی، پس از گذشت الی سال نیاز به تعویض دارد.



( فروش ) های دیگر