مشاوره و اجرا سختی گیر و رسوب زدا در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Hardener and sediment remover-1
Hardener and sediment remover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


در بخش تاسیسات تجهیزاتی وجود دارد که بر اساس تبخیر آب در اثر گرما، ایجاد برودت می کنند. از جمله این سیستمها می توان برج های خنک کننده آبی، کولرهای آبی، ایرواشر، زنت و &#; را نام برد. در واقع در این سیستم ها آب بصورت قطرات بر روی پوشال یا پکینگ های مخصوص پاشیده شده و هوای گرم به آب برخورد میکند. بر اثر گرمای هوا قطرات آب گرم شده و بخار می شود. در نتیجه هوا و آب باقی مانده درون سیستم دمای خود را از دست داده و خنک می گردد. حال اگر آب است.فاده شده در این دستگاه ها دارای رسوب باشد در مدت کوتاهی، رسوب تشکیل شده و به جا مانده در سیستم بر روی هم انباشته شده و لایه ضخیمی از رسوبات را تشکیل می دهد. این رسوبات راندمان دستگاه ها را به شدت کاهش می دهد. همچنین در صورت عدم پاکسازی به موقع باعث ایجاد خوردگی و آسیب به سیستم می شود. لذا نیاز به است.فاده از سختی گیر و آب نرم بعنوان آب میکاپ در این سیستم ها به شدت احساس می گردد.

جنس منابع نمک معمولا از پلی اتیلن می باشد. می توان در هر بار احیا میزان توصیه شده نمک را بصورت نمک پودر در آب منبع نمک حل نمود تا برای عملیات احیا از آن است.فاده کرد. اما برای راحتی کار توصیه می شود از سنگ نمک درون منبع است.فاده نمود تا برای چندین بار احیا، نمک وجود داشته باشد و نیاز به سر زدن هر باره اپراتور وجود نداشته باشد. این امر مخصوصا در زمانی توصیه می شود که از سختی گیرهای تمام اتوماتیک است.فاده می شود که برای انجام عملیات احیا نیاز به اپراتور ندارد. در زمانیکه از شیرهای اتوماتیک است.فاده می کنیم باید توجه داشته باشیم که اگر میزان نمک لازم درون منبع در لحظه شروع احیا فراهم نباشد، مکانیزم عملیات احیا بوسیله شیر و فشار آب موجود انجام می شود اما به دلیل عدم وجود غلظت مناسب نمک و یون سدیم، تبادل یونی معکوس صورت نمیگیرد و رزین احیا نمی شود. این امر یکی از معضلات شایع در سختی گیرهای اتوماتیک می باشد. بنابراین اپراتور سیستم تاسیسات همواره باید به پر بودن منبع نمک از سنگ نمک اطمینان داشته باشد.

وجود سختی در زمان ایجاد گرمایش در آب بیشتر خود را نشان میدهد. لذا در آب گرم مصرفی رسوب بیشتر پدید می آید. این امر باعث ایجاد رسوب در کوئل های گرمایشی منابع کوئل دار می شود. برای طول عمر دستگاه ها و جلوگیری از ایجاد رسوب، می توان از سختی گیر برای تعدیل سختی تا رنج مناسب است.فاده نمود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر