فروش سختی گیر و رسوب زدا در ورامین

Hardener and sediment remover-1
Hardener and sediment remover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از امامزاده‌های بسیار معروف و محبوب در بین شهروندان ورامینی، امامزاده جعفر در بخش پیشوای ورامین است.. این بنا محل دفن امام‌زاده جعفر الخواری فرزند امام موسی‌کاظم(ع) و برادر امام علی ابن موسی‌الرضا(ع) می‌باشد. بقعه‌ امامزاده جعفر در زمان سلطنت شاه طهماسب صفوی ساخته شد و از زیباترین تزئینات معماری اسلامی برخودار است..

در صورتی که به ورامین سفر کردید پیشنهاد می‌کنیم حتما نان پنجره‌ای و نان کسمه  ورامینی را خریداری کنید. یکی دیگر از سوغاتی‌های ورامین، محصولات کشاورزی  این شهرستان است.. از محبوب‌ترین محصولات کشاورزی ورامین می‌توان به خیار گلخانه‌ای، گوجه فرنگی، ملون، خربزه، فلفل و بادمجان اشاره داشت.

ورامین در ماقبل دِیْهی بوده‌است و اکنون قَصَبه شده و دارالملک آن تومان گشته. طولش از جزایر خالدات عزکه و عرض از خط است.وا لهکط، در آب‌وهوا خوش‌تر از ری است. و در محصول پنبه و غله و میوه‌ها و مانند آن، اهل آنجا شیعه اثنی‌عشریند و تکبّر بر طبعشان غالب بود.


در صورتیکه کلسیم و منیزیم درون آب باشد (وجود سختی و نیاز به سختی گیر)، ترکیب کلسیم و منیزیم با EBT به رنگ قرمز در می آید. در اینصورت مشخص می شود که آب دارای سختی می باشد. حال اگر به این نمونه، نمک EDTA اضافه شود، از آنجا که کمپلکس کلسیم و EDTA پایدارتر از کمپلکس EBT و کلسیم و منیزیم است.، این دو یون از کمپلکس EBT آزاد شده و به سمت EDTA می روند. لذا EBT مجددا آبی می شود. پس اگر آب در حضور EBT قرمز شد، با تیتر کردن EDTA و اندازه گیری مقدار آن تا لحظه آبی شدن مایع، می توان به میزان سختی دست یافت.

سختی گیر فلزی بر اساس درخواست کارفرما تولید می شود اما سختی گیر frp دارای تانک فایبرگلاس آماده است.. این موضوع از این منظر اهمیت دارد که در صورتیکه نیاز باشد می توان از ورق با ضخامت بیشتر برای ساخت سختی گیر فلزی است.فاده نمود و یا ابعاد آن را بر اساس نیاز طرح، طراحی نمود.

در تانک های frp سایز بالا که لوله کشی از پایین ستون می باشد، قطعه ای بکار می رود که به آن ساید کانکتور گفته می شود. این قطعه قابلیت ورود لوله ورودی و خروجی را دارد و می توان شیر چند راهه را بر روی آن سوار نمود. به این ترتیب شیر به جای آنکه در بالای تانک و بصورت top قرار گیرد، در کنار سختی گیر و بصورت side قرار می گیرد.



( فروش ) های دیگر