مشاوره و اجرا سختی گیر و رسوب زدا در ورامین

Hardener and sediment remover-1
Hardener and sediment remover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اقامت در ورامین اغلب به شکل اجاره ویلا، خانه و آپارتمان مبله محسوب می‌شود. این اقامتگاه‌ها تنوع بسیاری برای گردشگران دارد. اجاره این اقامتگاه‌ها از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن‌های مختلف امکان‌پذیر است.. یکی از این وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها، اتاقک است.. برای اجاره ویلا، خانه یا آپارتمان مبله در ورامین می‌توانید به وب‌سایت یا اپلیکیشن اتاقک مراجعه کنید. هر قسمت که نیاز به راهنمایی یا سوال داشتید، کارشناسان پشتیبانی پاسخگوی شما هستند.

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، ورامین یکی از تاریخی‌ترین شهرستان‌های است.ان تهران به حساب می‌آید. از این رو آثار تاریخی فراوانی در این شهرستان وجود دارد. معروف‌ترین اثر تاریخی ورامین، برج علاءالدین است.. این برج تاریخی در مرکز ورامین و با فاصله‌ کمی در شمال مسجد جامع ورامین دیده می‌شود. ساخت برج علاءالدین به اواخر سده‌ قمری و به دوره‌ تاریخی ایلخانیان باز می‌گردد. این برج یک برج آرامگاهی است. و در آن مقبره حسن علاءالدوله، حاکم ری دیده می‌شود.

از بنای اولیه امامزاده شاه حسین تنها محراب آن باقی مانده است.. این امامزاده در شمال ورامین قرار دارد و سبک معماری آن شبیه به برج علاءالدین و مسجد جامع ورامین است.؛ به همین دلیل احتمال داده می‌شود قدمت این بنا به دوران مغول برسد.


آب سختی گیری شده به مصارف مختلفی می رسد مثلا آب مورد نیاز موتور خانه ها و سیستم های تاسیساتی مانند دیگ های بخار و آبگرم، چیلرها، برج های خنک کننده، فن کوئل ها و انواع هواسازها. همینطور ممکن است. برای آب مصرفی داخل ساختمان است.فاده شود که به منظور شرب، شستشو، تهیه غذا و دیگر موارد باشد. همچنین از این آب می توان برای سیستم های است.خر و جکوزی و سونا است.فاده نمود.

جنس بدنه این سختی گیر، frp یا فایبرگلاس بوده و معمولا از تانک های وارداتی برای این منظور است.فاده می شود. تکنولوژی ساخت این تانک ها بسیار جدیدتر از سختی گیر فلزی بوده و در طی چند سال اخیر جایگاه ویژه ای در صنعت تصفیه آب پیدا کرده است.. تانک frp در واقع از جنس پلی اتیلن می باشد که توسط الیاف فایبرگلاس مقاوم شده است.. الیاف فایبرگلاس به دور تانک پلی اتیلن تنیده می شود. مخزن فایبرگلاس با فشارهای تست مختلف از بار تا بار ساخته می شود. البته فشار کارکرد بهینه سختی گیرها حدود تا بار می باشد.

رزین کاتیونی مورد است.فاده در سختی گیر باید از نوع مرغوب انتخاب شود تا راندمان بالایی داشته باشد. یکی از برندهای مطرح رزین، برند پرولایت می باشد. رزین کاتیونی پرولایت در دو نوع C و CE تولید می شود که در ادامه به شرح هر یک می پردازیم:



( مشاوره و اجرا ) های دیگر