فروش سختی گیر و رسوب زدا در پردیس

Hardener and sediment remover-1
Hardener and sediment remover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شما حتما از جاده قدیمش رفتید، از جاده ی جدیدش بری همچین چیزی نیست. من ساله اومدم پردیس، آب و هوای عالی داره. تابستونش خیلی گرم نیست. دسترسی خوبی هم به تهران داره، اون جاهای نیمه ساختشم فازای تازه ساختشه که هنوز بهره برداری نشده! کجاهاش رفتید که این چیزارو دیدین؟ عجیبه چون اتفاقا جای مناسبیه برای زندگی!

شهر پردیس با توجه به نوساز بودن و تاریخچۀ کوتاهش، هنوز راه زیادی‌ رو برای پیشرفت و رسیدن به ایده‌آل‌ترین حالت خودش در بین مناطق مسکونی، طی نکرده. اما دارای موقعیت‌ها و ویژگی‌هایی است. که همگان‌ رو مطمئن کرده آینده‌ی درخشانی، منتظر شهر پردیس تهرانه.

شهر پردیس تهران، با قدمتی حدود ، سال برای سکونت شهروندان خودش چاره اندیشی کرده و با وجود چالش‌ها و مشکلات زیادی که بر سر راه پردیس بوده، از امتداد یافتن گسل تا مشکلات آب و دسترسی، هر روزه سطح کیفی این شهرک پیشرفت کرده. به گونه ای که بسیاری آینده اون‌ رو به درخشانی شهرک لواسان تهران می بینن.


باید حواسمان باشد در مواردی پیش می آید که ظرفیت سختی گیر را طوری در نظر می گیریم که سیستم نیازمند انجام عملیات احیا در بازه های کوتاه مانند تا ساعت می شود. در ابتدا توصیه می شود ظرفیت سختی گیر را کمی بالاتر در نظر بگیریم که این مدت زمان تا حد امکان بیشتر شود ولیکن اگر چاره ای نبود و از فواصل کم برای انجام عملیات احیا بهره می بریم باید به این نکته توجه داشته باشیم که آب موجود درون تانک نمک زمان کافی برای حل کردن سنگ نمک درون خود را داشته باشد. چرا که همانطور توضیح داده شد اگر غلظت مناسب نمک درون آب وجود نداشته باشد عمل احیا بطور کامل و صحیح انجام نمی شود و سختی گیر به ظرفیت واقعی خود در زمان بهره برداری نمی رسد. لذا توصیه می شود اولا در هنگام طراحی، زمان موجود بین دو احیا (سرویس) را طولانی تر در نظر گرفت و ثانیا از حل شدن حجم مناسبی از نمک درون آب برای انجام عملیات احیای بعدی اطمینان حاصل نمایید.

این نوع سختی چون بسیار نامحلول تر از سختی دائم است.، مشکلات بیشتری را در تاسیسات حرارتی ایجاد می کند. بعنوان مثال آب با سختی موقت در دیگ بخار ایجاد رسوب کرده و راندمان آن را کاهش می دهد. به همین دلیل همواره توصیه می شود از سختی گیر مناسب قبل از تجهیزات گران قیمت است.فاده نمایید.

همانطور که پیش تر ذکر شد عمل سختی گیری در واقع نوعی فرایند شیمیایی است. که در آن رزین، یون سدیم تک ظرفیتی را به آب داده و در ازای آن یون دو ظرفیتی کلسیم و منیزیم را جذب می نماید. این عملیات برای رزین یک فرایند رفت و برگشتی و دو سویه است.. به این معنا که رزین تمایل دارد در مجاورت حجم بالایی از کلسیم و منیزیم درون آب، آنها را جذب کرده و یون سدیم درونی خود را به آب پس بدهد. همینطور اگر در آب غلظت یون سدیم بالاتر از کلسیم باشد، رزین رفتاری عکس نشان داده و یون های کلسیم و منیزیم درونی خود را به آب می دهد و سدیم موجود در آن را جذب می کند.



( فروش ) های دیگر