مشاوره و اجرا سختی گیر و رسوب زدا در پیشوا

Hardener and sediment remover-1
Hardener and sediment remover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پیشوا از معدود شهرهایی است. که علی‌رغم نزدیکی به پایتخت، مهاجران کمی پذیرفته و بیشتر مردمان آن بومی همین منطقه هستند، به همین دلیل از شهرهای کم جمعیت است.ان تهران محسوب می‌شود. طبق سرشماری سال ۵، این شهر تعداد ۵۸ نفر جمعیت داشته‌است.

ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..

زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن


لزوم حذف سختی یا همان املاح موجود در آب به این دلیل است. که املاح موجود در آب هنگام گرم یا حتی سرد شدن آب، به صورت رسوب روی سطوح تبادل حرارتی مانند سطوح داخلی تیوپها و محفظه احتراق دیگ های حرارت مرکزی، کویل منابع کویلی، سطوح تبادل حرارت در مبدل حرارتی، کندانسور و اواپراتور چیلرها، کویل فن کویل ها ، هواساز ها و ... چسبیده و موجب کاهش انتقال حرارت و در نتیجه کاهش تبادل حرارت و راندمان سیستم می شوند.جهت انتخاب و خرید سختی‌گیر، ابتدا باید مشخصات فنی، سایز و ظرفیت مورد نظر را تعیین کنید.

یکی از بزرگترین مشکلات در آب های شرب و آب های مورد است.فاده در دیگ های بخار و تجهیزات صنعتی، وجود حجم بسیار زیاد یون های منیزیم و کلسیم یا املاح آب است. که این یون ها بر دیواره لوله ها و تاسیسات رسوب کرده و کارایی آن ها را کاهش می‌دهند، از طرف دیگر برای سلامتی انسان هم بسیار مضر هستند. سختی گیر ها برای حذف و از بین بردن این یون ها مورد است.فاده قرار میگیرند و سختی گیرهای رزینی به بهترین روش، کار حذف ترکیبات معدنی معلق و املاح محلول در آب سیستم های گرمایش و سرمایش ساختمان را به عهده دارند.

اصولا بدنه های فایبرگلاس یا FRP را با شیر تمام اتوماتیک ست می کنند و بدنه های فلزی را با شیر نیمه اتوماتیک. ولیکن اخیرا به دلیل تقاضای کارفرمایان شیر اتوماتیک بر روی بدنه فلزی نیز نصب می شود. هرچند این شرکت به لحاظ اصولی این کار را صحیح نمی داند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر