فروش سختی گیر و رسوب زدا در چهاردانگه

Hardener and sediment remover-1
Hardener and sediment remover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت ماندگار در سال ۸۸ با شعار حفظ طبیعت و محیط زیست پا به عرصه تولید در صنعت مبلمان گذاشته و با بنیانگذاری صنعت مبلمان پلیمری در ایران و خاورمیانه تحولی عظیم در صنعت مبلمان پدید آورد. از دیرباز تا کنون همواره مبلمان را مترادف با صنعت چوب برشمرده‌اند، اما امروزه به یمن بهره گیری از مواد و فناوری‌های نوین صنعتی، تولید مبلمان دیگر به صنعت چوب محدود نمی‌شود. برای نمونه امروز مواد پلیمری ABS که با ویژگی دوستدار محیط زیست تولید شده‌اند، جایگاه ویژه‌ای در صنعت مبلمان یافته‌اند.

در سال‌های اخیر مهاجرت‌های بسیاری به این شهر صورت گرفته‌است. پس از پیگیری‌های مردمی سرانجام در سال منطقه چهاردانگه با در بر گرفتن روستاهای اطراف خود ، به شهر چهاردانگه تبدیل شد. روستای چهاردانگه در خرداد خورشیدی به شهر چهاردانگهتبدیل شد. شهرداری آن یک سال بعد در تاریخ مرداد ۸ تأسیس شد.

منطقه چهاردانگه عبارت است. از شهرک حسین آباد، شهرک مطهری، افشین، بهشتی، چهاردانگه، قدس، ناصریه، گلشهر، ماهشهر ،پشمبافی و حسن‌آباد لقمانی. در سال ۸ خورشیدی روستاهای پلائین، عباس‌آباد، مرادآباد، ولی‌آباد، جعفرآباد جنگل، دینارآباد از دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه منتزع شده و به دهستان خلازیر بخش مرکزی شهرستان ری پیوستند.


سختی گیرهای مغناطیسی به شکل دائم کار مستقیما بر روی لوله نصب می شوند و مانند سختی گیرهای رزینی نیازی به لوله کشی جداگانه ندارند . نحوه عملکرد سختی گیرهای مغناطیسی بدون برق بوده و با به وجود آوردن میدان مغناطیسی و ایجاد جریان القایی ، بر روی یون هایی که موجب سختی آب می شود تاثیر گذاشته و به ترکیباتی تبدیل می شوند که تمایل کم تری به رسوب گزاری در سیستم دارند . البته ته نشین شدن این ترکیبات در انشعابات خود ایجاد رسوب می کند .

لوله کشی در تانک های فلزی بصورتی است. که آب از طریق لوله ورودی از بالا وارد شده و بوسیله نازل های ورودی بر روی رزین پخش می گردد. بعد از گذر از لابلای رزین و انجام عملیات سختی گیری، آب در پایین تانک بوسیله نازل های جمع کننده به داخل لوله خروجی هدایت می شود. نازل ها بر روی صفحه سینی مانندی قرار دارند که به آنها آب پخش کن نیز گفته می شود. نازل هایی که در پایین تانک فلزی قرار دارند وظیفه جمع آوری آب سختی گیری شده را بر عهده دارند و در زمان بکواش آب از طریق این نازل ها به لابلای رزین ها فرستاده می شود.

در صورت نیاز به است.فاده از سختی گیر رزینی علاوه بر حجم یا دبی آب در گردش سیستم گرمایش و سرمایش، باید به مقدار سختی آب مورد نظر نیز توجه کافی نمود. عملیات بک واش و احیاء در سختی گیر های رزینی با شیر نیمه اتوماتیک به صورت منظم و نظارت شده توسط اپراتور



( فروش ) های دیگر