مشاوره و اجرا سختی گیر و رسوب زدا در چهاردانگه

Hardener and sediment remover-1
Hardener and sediment remover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چهاردانگه شهری است. در است.ان تهران ایران که زیر مجموعه شهرستان اسلامشهر قرار دارد. این شهر در حد فاصل بزرگراه تهران-ساوه و بزرگراه تهران-قم واقع شده است.. در شرق و شمال شرقی چهاردانگه مناطق و شهرداری تهران قرار گرفته است.. بخش جنوب و جنوب شرقی این شهر توسط دهستان خلازیر محدود شده است.. در غرب چهاردانگه شهر اسلامشهر و دهستان بهرام آباد قرار دارد. بخش شمال و شمال غرب این شهر را نیز دهستان فیروز بهرام و روستای شمس آباد پوشش داده است..

البته دقت کنید که شهرستان ساری نیز دارای بخشی به نام چهاردانگه است.. به همین دلیل معمولاً هنگام نام بردن آن از واژه چهاردانگه تهران است.فاده می کنیم که با چهاردانگه ساری اشتباه نشود. بازار مبل چهاردانگه و بازار نعمت آباد نیز نام‌های دیگر چهاردانگه تهران هستند.

وسعت شهرک صنعتی چهاردانگه بسیار زیاد است.. این شهرک به طور کلی به بخش بنگاه های صنعتی و شرکت ها و تولیدی ها و بخش فروشگاه ها و پاساژها و مغازه ها تقسیم می شود. در واقع بخش تجاری و بخش صنعتی دو بخش اصلی شهرک صنعتی چهاردانگه هستند. معمولا هرچه به سمت مرکز این شهرک بروید با صنایع بیشتری رو به رو می شوید و در حواشی آن بیشتر فروشگاه ها و پاساژهای فروش مبلمان و غیره قرار گرفته اند. در بخش صنایع نیز، فعالیت های متنوعی انجام میگیرد، از ساخت و تولید ورقه های ام دی اف، مغازه های فروش روکش ام دی اف، کارخانه های تولید مبلمان و &#; را می توانید در بخش صنعتی ببینید.


اگر کاتیون های ایجاد کننده سختی مانند کلسیم و منیزیم با آنیون هایی مانند سولفات، سیلیکات، فسفات، کلراید، نیترات و یا هر آنیونی به غیر از کربنات و بی کربنات همراه شود، در آن صورت سختی دائم در آب وجود دارد. چنانچه این آب در تاسیسات صنعتی مورد است.فاده قرار گیرد، رسوب ایجاد شده باعث ایجاد پدیده خوردگی حفره ای یا pitting می شود. این رسوب به دلیل بوجود آمدن پیل گالوانیکی باعث خوردگی فلز می گردد. باید توجه داشت که سختی دائم بدون گرم شدن آب هم باعث ایجاد رسوب می شود.

در هر صنعتی و برای هر مورد است.فاده ای، آب با خصوصیات خاصی مورد نیاز است.. بنا به همین موضوع می توان آب مورد نیاز صنایع را در گروه دسته بندی نمود که در ادامه به توضیح هر یک می پردازیم. توجه فرمایید در برخی از فرایند ها و صنایع باید حتما از دستگاه سختی گیر آب است.فاده نمود تا میزان سختی را بتوان کنترل کرد.

یکی از نکات مهمی که در انجام عملیات نمک شور باید دانست نحوه عملکرد شیرهای چند راهه برای این کار می باشد. در اکثر اوقات شیرهای چند راهه سختی گیر چه بصورت اتوماتیک و چه دستی (پلاستیکی یا سولو والو) با مکانیزمی که درون خود دارند، محلول آب نمک را از داخل مخزن پلی اتیلن آب و نمک مکش نموده و همراه با آب عبوری از سختی گیر به میان رزین ها هدایت می کنند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر