فروش سدیم متابی سولفیت در اسلامشهر

Sodium metabisulphite-1
Sodium metabisulphite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محوطه‌های باستانی که هم دوره با محوطه‌های باستانی چشمه علی شهر ری، مرتضی گرد و تپه سیلک کاشان هستند مانند تپه مافین آباد و تپه نظام آباد با دارا بودن هفت هزار سال پیشینه تاریخی و فرهنگی از شهرت زیادی در مجامع علمی برخوردار بوده و از شاخص‌های تمدن پیش از اسلام در جهان شناخته می‌شود. همچنین تپه‌های باستانی پراکنده در سطح منطقه را می‌توان با محوطه‌های تاریخی مجاور آن در دشت بزرگ ری مقایسه کرد.

در گذشته، اسلام شهر یکی از روستاهای شهر ری بود و نام آن روستای قاسم آباد شاهی بود. در زمان قاچار اسلامشهر بعنوان منزل گاه اردویی همایونی بوده است. و به ان قاسم آباد خالصه گفته میشد. از نظر قدمت، پیداشدن بقایای پایه های پل بر روی رودخانه حصارک پایین، و همچنین آثار باستانی مدفون شده در تپه هایی که در مجاورت آن قرار دارد، نشان از اهمیت تاریخی این منطقه دارد.

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری شهر اسلامشهر تپه سفید گلدسته میباشد که قدمت تاریخی و اسلامی دارد و به عنوان یک آثار ملی به ثبت رسیده و محل قرارگیری این آثار این اثر تاریخی در بخش چهاردانگه در جنوب غربی روستای گلدسته شهرستان اسلامشهر قرار دارد.


همچنین قابل ذکر است. هر چند که این ماده غیر اشتعال زا می باشد، اما در دمای درجه سانتی گراد شروع به تجزیه و آزاد کردن گاز های سمی و اکسیدهای خطرناکی از سدیم و گوگرد می کند. در صورت ترکیب شدن این گازهای سمی با آب و وارد شدن به محیط زیست بسیار خطرناک می باشد. ضمنا این ترکیب را به دور از فلزات باید نگهداری نمود زیرا محلول آن دارای ویژگی خورندگی می باشد.

در هنگام کار کردن بااین ماده باید نکات ایمنی رعایت شود. در آزمایشگاه هنگام کار با این ماده باید آن را زیر هود مخلوط ‌کنید زیرا بخارات سمی آن کشنده است. (استفاده از دستکش، عینک و ماسک الزامی است.) و اگر از نمونه آبی آن است.فاده شود باعث کاهش اکسیژن یا در واقع خورندگی می شود. قرار گرفتن در معرض این ماده ممکن است. سبب بروز مشکلاتی مانند آسم، بیماری های ریوی، سردرد، بی نظمی ضربان قلب، سوزش و خارش پوست، قرمزی و اشک ریزی چشم، تحریک دستگاه گوارش، تهوع، است.فراغ و اسهال شود.

کاربرد NaSO در صنعت بسیار زیاد بوده و به همین دلیل به شیوه های مختلف آن را تولید می کنند. از اصلی ترین روش های تولید این ترکیب غیر آلی شیمیایی می توان به تبخیر محلول سدیم سولفیت اشباع شده با دی اکسید کربن اشاره نمود. در اثر تبخیر این محلول واکنش زیر رخ می دهد:



( فروش ) های دیگر