تولید و ساخت سدیم متابی سولفیت در تهران

Sodium metabisulphite-1
Sodium metabisulphite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از دههٔ چهل تا ۵، از سینمای فعال شهر تهران، نام بیش از یک سوم آن‌ها خارجی بود. در این دوران شمار قابل توجهی از سینماهای نوین تهران در اختیار شرکت‌های خارجی بود. همچنین به گزارش دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت فرهنگ و هنر، از فیلم نمایش داده شده در سال ۵ در تهران، فیلم ایرانی، فیلم آمریکایی و دیگر فیلم‌ها نیز از کشورهای انگلستان، فرانسه، ایتالیا، هندوستان، ژاپن، هنگ کنگ و شوروی بوده‌اند.

جریان‌های هوایی، اثرگذاری زیادی در آب‌وهوای تهران دارند. وزش باد غالب از سمت غرب سبب می‌شود که غرب شهر همواره در معرض هوای تازه قرار گیرد؛ با وجود اینکه این باد دود و آلودگی نواحی صنعتی غرب را به همراه می‌آورد، وزش شدید آن می‌تواند هوای آلوده را از شهر تهران بیرون ببرد.

پس از انقلاب ۵، طرح جامع تهران تنها برای ۸ سال به‌طور مستقیم مبنای کنترل و هدایت توسعهٔ پایتخت ایران بود و در دهه‌های گذشته، تغییرات کالبدی و توسعهٔ کلان‌شهر تهران بیشتر بر مبنای مجموعه‌ای از ضوابط و بخشنامه‌ها صورت گرفته‌است.


شرکت اکسیر صنعت هیرکانیان در سال ۸ با هدف تولید، تامین و فروش مواد شیمیایی مورد نیاز صنایع غذایی دارویی و صنعتی تاسیس گردید با تصویب هیئت مدیره شرکت و پس از کسب مجوز های لازم اقدام به احداث فاز اول تولید در زمینه متا بی سولفیت سدیم با ظرفیت تن در سال با نام تجاری ورکان در است.ان گلستان در شهرک صنعتی آق قلا در زمینی به مساحت هزار و متر مربع نمود که هم اکنون توسعه فاز دوم جهت افزایش ظرفیت در دست اقدام می باشد این شرکت با داشتن تیم علمی متخصص و راه اندازی آزمایشگاه کنترل کیفیت و تحقیق و توسعه در تولید محصولات یا کیفیت داشته و هدف اصلی خود را در توسعه صنایع شیمیایی اشتغالزایی و تشویق در جذب صنایع وابسته قرار داده است..

نگهداری این ماده مهم است.. محفظه نگهداری این ماده باید کاملا عایق شده باشد. اگر عایق بندی ضعیف باشد، متا بی سولفیت با اکسیژن ترکیب شده و موجب آزاد شدن گاز سمی گوگرد دی اکسید می شود. سدیم متا بی سولفیت باید در جای خشک و خنک، به دور از گرما و رطوبت و در بسته‌ بندی های درزگیری شده و عایق‌ بندی شده نگهداری شود. اگر دما از ۵ سانتی گراد و رطوبت از ۵ درصد بیشتر باشد تا شش ماه ثابت باقی می مانند. اگر درجه حرارت یا رطوبت از حد تعیین شده بالاتر رود باعث کاهش SO

سلام وعرض ادب و احترام، اطلاعات جامع و خوبی که در دسترس عموم قرار می دهید. اولا جای قدردانی دارد و دوما نشانه حس مسئولیت مدیران ارشد و دیگر عوامل مجموعه نسبت به آگاهسازی عمومی را می رساند که خود به وجدان بیدار در تجارت جایگاه ویژه ای دارد. من در شرف راه اندازی کسب و کار با میزان سرمایه محدود هستم. با مطالعه قسمت مشتریان و وسعت فعالیت شما بهتر دانستم در مورد تهیه محدود مواد مورد نیاز با شما مشورت کنم. زیرا همانطور که پیش تر قید شد، در ابتدای راه با سرمایه کوچک ممکن است. برای تامین صرفه و توجیه اقتصادی برای شما نداشته باشد. با آرزوی موفقیت روز افزون شما و تیم متخصص.



( تولید و ساخت ) های دیگر