فروش سدیم متابی سولفیت در تهران

Sodium metabisulphite-1
Sodium metabisulphite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا، مسئولیت سرپرستی و برنامه‌ریزی امور مربوط به برنامه‌های جامع و کلی شهرداری تهران را بر عهده دارد. همین‌طور مدیریت منابع انسانی اعم از امور است.خدامی منابع انسانی، ارزیابی عملکرد، آموزش و نگه‌داشت منابع انسانی از دیگر وظایف این نهاد است..

از دههٔ چهل تا ۵، از سینمای فعال شهر تهران، نام بیش از یک سوم آن‌ها خارجی بود. در این دوران شمار قابل توجهی از سینماهای نوین تهران در اختیار شرکت‌های خارجی بود. همچنین به گزارش دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت فرهنگ و هنر، از فیلم نمایش داده شده در سال ۵ در تهران، فیلم ایرانی، فیلم آمریکایی و دیگر فیلم‌ها نیز از کشورهای انگلستان، فرانسه، ایتالیا، هندوستان، ژاپن، هنگ کنگ و شوروی بوده‌اند.

تهران به دلیل داشتن آب‌وهوای مناسب و فراوانی آب، معمولاً منطقهٔ سرسبزی بوده و در منابع جغرافیایی قدیم از درختان انبوه و باغ‌های تهران یاد شده‌است. با وجود پیشینهٔ طولانی و تاریخی باغ‌داری در تهران، نخستین باغ‌های معروف تهران، در


در هنگام کار کردن بااین ماده باید نکات ایمنی رعایت شود. در آزمایشگاه هنگام کار با این ماده باید آن را زیر هود مخلوط ‌کنید زیرا بخارات سمی آن کشنده است. (استفاده از دستکش، عینک و ماسک الزامی است.) و اگر از نمونه آبی آن است.فاده شود باعث کاهش اکسیژن یا در واقع خورندگی می شود. قرار گرفتن در معرض این ماده ممکن است. سبب بروز مشکلاتی مانند آسم، بیماری های ریوی، سردرد، بی نظمی ضربان قلب، سوزش و خارش پوست، قرمزی و اشک ریزی چشم، تحریک دستگاه گوارش، تهوع، است.فراغ و اسهال شود.

سدیم متا سولفیت از خطرناک ترین مواد شیمیایی به شمار می رود و به سیستم تنفسی و گوارشی و پوست آسیب های جدی وارد می کند. از مهم ترین خطرات و مضرات تماس با این مواد می توان به بروز مشکلاتی از قبیل سوزش و خارش شدید پوست، حالت تهوع، سردرد، نوسان در ضربان قلب و همچنین اختلال در سیستم گوارشی اشاره نمود. به همین دلیل این مواد تنها در شرایط کاملا ایمن و با دستکش و عینک و ماسک های تنفسی قوی مورد است.فاده قرار میگیرند.

شرکت اکسیر صنعت هیرکانیان در سال ۸ با هدف تولید، تامین و فروش مواد شیمیایی مورد نیاز صنایع غذایی دارویی و صنعتی تاسیس گردید با تصویب هیئت مدیره شرکت و پس از کسب مجوز های لازم اقدام به احداث فاز اول تولید در زمینه متا بی سولفیت سدیم با ظرفیت تن در سال با نام تجاری ورکان در است.ان گلستان در شهرک صنعتی آق قلا در زمینی به مساحت هزار و متر مربع نمود که هم اکنون توسعه فاز دوم جهت افزایش ظرفیت در دست اقدام می باشد این شرکت با داشتن تیم علمی متخصص و راه اندازی آزمایشگاه کنترل کیفیت و تحقیق و توسعه در تولید محصولات یا کیفیت داشته و هدف اصلی خود را در توسعه صنایع شیمیایی اشتغالزایی و تشویق در جذب صنایع وابسته قرار داده است..



( فروش ) های دیگر