فروش سدیم متابی سولفیت در دماوند

Sodium metabisulphite-1
Sodium metabisulphite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نام دماوند به دو صورت دماوند و دنباوند ثبت شده است.. این کوه را با نام‌های کاملا متفاوت بیکنی و جبل لاجورد نیز معرفی کرده‌اند. در مورد دلیل نام‌گذاری دماوند در فرهنگ معین آمده است.: دم (دمه، بخار) + آوند = دماوند؛ دارای دمه و دود و بخار (آتشفشان).

دماوند یک کوه آتشفشانی مطبق و نیمه‌فعال است. که در دوران چهارم زمین‌شناسی موسوم به دوران هولوسین تشکیل شده و عمر آن با است.فاده از روش کربن حداقل ۸,۵ سال تخمین زده شده‌ است.. وجود چندین چشمه گوگردی و چشمه‌های آب گرم از شواهد نیمه فعال بودن این آتشفشان است.. بیشترین و عمده‌ترین فعالیت آتشفشانی این کوه که باعث شکل‌گیری آن شده، در حدود , سال قبل روی داده است.. قطر دهانه این آتشفشان در حدود متر است. که دریاچه‌ای از یخ آن را پوشانده است..

قله دماوند در فرهنگ کشور ایران مظهر پایداری، است.واری و یک نماد ملی است. و به‌عنوان یک اثر ملی ثبت شده و به روش‌های گوناگون از آن به‌عنوان یک نماد ملی یاد می‌شود. کوه دماوند در سی‌ام تیرماه سال ۸ به‌عنوان نخستین اثر طبیعی ایران در قالب میراث طبیعی ایران در فهرست آثار ملی ایران ثبت شد.


با توجه به قدرت جذب بسیار بالای رطوبت هوا توسط این ترکیبات، لازم است. در بسته بندی های بسیار مقاوم و کاملا عایق نگهداری و عرضه شوند. علاوه براین، درجه خلوص این مواد ارتباط مستقیم با کیفیت آنها داشته که متناسب با نوع کاربرد لازم است. بهترین گزینه ها را انتخاب و خریداری نمایید. کارشناسان فروش گروه صنعتی هفت به منظور انتخاب بهتر مشتری، مشاوره های رایگان قبل از

همچنین قابل ذکر است. هر چند که این ماده غیر اشتعال زا می باشد، اما در دمای درجه سانتی گراد شروع به تجزیه و آزاد کردن گاز های سمی و اکسیدهای خطرناکی از سدیم و گوگرد می کند. در صورت ترکیب شدن این گازهای سمی با آب و وارد شدن به محیط زیست بسیار خطرناک می باشد. ضمنا این ترکیب را به دور از فلزات باید نگهداری نمود زیرا محلول آن دارای ویژگی خورندگی می باشد.

در هنگام کار کردن بااین ماده باید نکات ایمنی رعایت شود. در آزمایشگاه هنگام کار با این ماده باید آن را زیر هود مخلوط ‌کنید زیرا بخارات سمی آن کشنده است. (استفاده از دستکش، عینک و ماسک الزامی است.) و اگر از نمونه آبی آن است.فاده شود باعث کاهش اکسیژن یا در واقع خورندگی می شود. قرار گرفتن در معرض این ماده ممکن است. سبب بروز مشکلاتی مانند آسم، بیماری های ریوی، سردرد، بی نظمی ضربان قلب، سوزش و خارش پوست، قرمزی و اشک ریزی چشم، تحریک دستگاه گوارش، تهوع، است.فراغ و اسهال شود.



( فروش ) های دیگر