تولید و ساخت سدیم متابی سولفیت در رودهن

Sodium metabisulphite-1
Sodium metabisulphite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر دنبال سوغاتی‌های خوشمزه می‌گردید، می‌توانید انواع نان‌های محلی تازه و انواع حلواها را از این منطقه تهیه کنید. علاوه‌بر این، محصولات باغ‌های رودهن نیز از بهترین سوغاتی‌های آن محسوب می‌شوند. از محصولات مهم این باغ‌ها می‌توان به گیلاس، زردآلو، گردو و سیب اشاره کرد.

سفر به رودهن می‌تواند سفری خاطره‌انگیز باشد، علی الخصوص اگر تجهیزات لازم  و مخصوص به سفر را متناسب با زمان و مدت سفرتان به همراه داشته باشید. داشتن کفش پیاده‌روی مناسب برای گشت و گذار در و دوربین عکاسی برای ثبت لحظات به‌یاد ماندنی هم می‌تواند لذت سفرتان را بیفزاید.

اگر امکان است.فاده از خودروی شخصی را دارید، به یکی از اتوبان‌های شهید بابایی یا شهید زین‌الدین بروید و به سمت شرق است.ان حرکت کنید. در هر کدام از جاده‌‌های دماوند یا اتوبان پردیس که قرار بگیرید، به رودهنِ زیبا خواهید رسید.


سلام، وقت بخیر. برای کلرزدایی، از نمونه صنعتی متابی سولفیت سدیم باید است.فاده کرد یا خوراکی؟ خوردن آبی که با این محصول کلرزدایی شده باشه مشکلی برای سلامتی به وجود نمی آره؟ لطفا اینم بگید برای کلرزدایی توی هر لیتر چقدر باید است.فاده بشه؟ ممنون.

سلام وعرض ادب و احترام، اطلاعات جامع و خوبی که در دسترس عموم قرار می دهید. اولا جای قدردانی دارد و دوما نشانه حس مسئولیت مدیران ارشد و دیگر عوامل مجموعه نسبت به آگاهسازی عمومی را می رساند که خود به وجدان بیدار در تجارت جایگاه ویژه ای دارد. من در شرف راه اندازی کسب و کار با میزان سرمایه محدود هستم. با مطالعه قسمت مشتریان و وسعت فعالیت شما بهتر دانستم در مورد تهیه محدود مواد مورد نیاز با شما مشورت کنم. زیرا همانطور که پیش تر قید شد، در ابتدای راه با سرمایه کوچک ممکن است. برای تامین صرفه و توجیه اقتصادی برای شما نداشته باشد. با آرزوی موفقیت روز افزون شما و تیم متخصص.

نگهداری این ماده مهم است.. محفظه نگهداری این ماده باید کاملا عایق شده باشد. اگر عایق بندی ضعیف باشد، متا بی سولفیت با اکسیژن ترکیب شده و موجب آزاد شدن گاز سمی گوگرد دی اکسید می شود. سدیم متا بی سولفیت باید در جای خشک و خنک، به دور از گرما و رطوبت و در بسته‌ بندی های درزگیری شده و عایق‌ بندی شده نگهداری شود. اگر دما از ۵ سانتی گراد و رطوبت از ۵ درصد بیشتر باشد تا شش ماه ثابت باقی می مانند. اگر درجه حرارت یا رطوبت از حد تعیین شده بالاتر رود باعث کاهش SO



( تولید و ساخت ) های دیگر