تولید و ساخت سدیم متابی سولفیت در شرق تهران

Sodium metabisulphite-1
Sodium metabisulphite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران که تراکم بسیار زیادی در این بخش دارد، منطقه را نیز تشکیل داده است.. این منطقه از جمله مناطق مشهور پایتخت بوده که با وجود محله های شرق تهران در تراکم بالا، بسیاری از جاذبه های گردشگری، تفریحی، و همچنین فرهنگی و مذهبی را درون خود قرار داده است.. منطقه از جمله مناطق مرزی شهر تهران می باشد که از شمال با خیابان پیروزی، از جنوب با خیابان خاوران، از شرق با بزرگراه بسیج و همچنین از غرب با خیابان شهریور همسایگی دارد. جالب است. بدانید که منطقه شهر تهران دارای محله می باشد که هر کدام از آن ها به تنهایی دارای جاذبه های گردشگری متنوع و متفاوتی می باشد. برای آشنایی بیشتر با محله های شرق تهران موجود در منطقه و همچنین بخش های مختلف آن، ادامه مطلب را مطالعه کنید.

محله های شرق تهران با قرار داشتن در منطقه ، وسعت بسیار زیادی از ناحیه شرقی تهران را در بر گرفته اند. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند می توان به نارمک، وحیدیه، مجیدیه جنوبی، تهرانپارس، تسلیحات، فدک، کرمان، مدائن، هفت حوض، دردشت، زرکش، لشکر اشاره کرد. این مناطق دارای جاذبه های گردشگری و دیدنی متفاوتی می باشند و در نتیجه با آشنایی با این جاذبه های گردشگری از محله های شرق تهران می توانید به سادگی از آن ها دیدن کنید و در نتیجه با این جاذبه های دیدنی متعدد و زیبا آشنا شوید.

یکی دیگر از محله های شرق تهران که بیشتر به دلیل خوشگذرانی و تسهیل رفت و آمد رجال سیاسی دوران قاجار به شکل امروزی در آمده است.. خیابان پیروزی که پیش از این به آن خیابان دوشان تپه یا فرح آباد نیز گفته می شد در زمان ناصرالدین شاه و به منظور ایجاد دسترسی به شکارگاه و کاخ دوشان تپه راه اندازی شد. این محله که از اصلی ترین شاه راه های شرق تهران به حساب می آید نقش بسیار مهمی در انقلاب اسلامی بازی کرد، میدان ژاله آن که امروزه از آن به عنوان میدان شهدا یاد می‌شود به عنوان سمبل انقلاب اسلامی به حساب می آید.


کاربرد متابی سولفیت سدیم با توجه به خاصیت احیا کنندگی و کلر زدایی بالای این ماده در صنعت، جهت خشک کردن میوه و سیب زمینی سرخ شده، است.فاده می گردد و می توان مواد مورد نظر را به محلول متا بی سولفیت اضافه کرد که موجب ترد شدن و شکنندگی محصولات شده و از سیاه شدن آن جلوگیری می کند. همچنین به این نکته دقت فرمایید عوامل فشار هوا و آب نیز موثر می باشند.

کاربرد NaSO در صنعت بسیار زیاد بوده و به همین دلیل به شیوه های مختلف آن را تولید می کنند. از اصلی ترین روش های تولید این ترکیب غیر آلی شیمیایی می توان به تبخیر محلول سدیم سولفیت اشباع شده با دی اکسید کربن اشاره نمود. در اثر تبخیر این محلول واکنش زیر رخ می دهد:

سدیم متابی‌سولفیت یا سدیم پیروسولفیت که در سیستم نامگذاری IUPAC، برم. ای. سدیم متابی‌سولفیت نامیده می‌شود، یک ترکیب غیر آلی فرمول شیمیایی NaSO۵ است.. این ماده گاهی اوقات به عنوان دی سدیم نامیده می‌شود. از این ترکیب اکثراً به عنوان یک عامل ضد عفونی‌کننده، آنتی اکسیدان و نگهدارنده است.فاده می‌شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر