تولید و ساخت سدیم متابی سولفیت در شهر جدید اندیشه

Sodium metabisulphite-1
Sodium metabisulphite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.

ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.

اگر به فکر خرید خانه های مجلل ویلایی با قیمت بالاتر دارید به سراغ فاز سه بروید. همچنین در شهرک صدف در این فاز، آپارتمان های شیک بین و متر وجود دارد. البته فاز سوم اندیشه رشد قیمت خود را اخیرا پشت سر گذاشته و شاید برای سرمایه گذاری چندان مناسب نباشد.


در کارخانه تولید متابی سولفیت سدیم و سولفیت سدیم این شرکت از آخرین تکنولوژی روز دنیا و به صورت پیوسته کانتینیوس محصول تولید می گردد است.فاده از سیستم آتش‌نشانی مستقل و همچنین کنترل فرایند در خط تولید این کارخانه تماماً تحت سیستم مانیتورینگ و plc انجام می‌گیرد همچنین واحد کنترل کیفیت این کارخانه مجهز به کلیه تجهیزات مورد نیاز جهت محصول تولیدی با است.اندارد های ملی و جهانی نظیر فارماکوپه میباشد

توضیحات مختصر توضیحات مختصر توضیحات مختصر توضیحات مختصر توضیحات مختصر توضیحات مختصر توضیحات مختصر توضیحات مختصر توضیحات مختصر توضیحات مختصر توضیحات مختصر توضیحات مختصر توضیحات مختصر توضیحات مختصر توضیحات مختصر توضیحات مختصر توضیحات مختصر توضیحات مختصر توضیحات مختصر توضیحات مختصر توضیحات مختصر توضیحات مختصر

Sodiu metabisulfite بویی شبیه به بوی دی‌اکسید گوگرد دارد. توجه به این نکته ضروری است. که این ماده ممکن است. باعث ایجاد واکنش‌های آلرژیک در انسان‌هایی شود که به سولفیت‌ها حساس هستند. متابی سولفیت سدیم از دو یون سدیم و یک یون متا بی سولفیت تشکیل شده است..



( تولید و ساخت ) های دیگر