فروش سدیم متابی سولفیت در شهر قدس

Sodium metabisulphite-1
Sodium metabisulphite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرداری قدس سازمانی غیردولتی‌است که درسال۸ تأسیس شد و اداره شهر قدس را به عهده دارد. مسئولیت اداره این سازمان با شهردار قدس است. با حکم شورای شهر قدس انتخاب می‌شود. شهرداری قدس شامل منطقه است. که اداره هر منطقه به عهده شهردار آن منطقه است.. اولین شهردار قدس، محمد اصالت بود که از سال۸ تاعهده‌دار این سمت بود.

اولین حمام محل واقع در خیابان روبروی کوچه میثم بوده که چون از وضعیت مناسبی برخوردار نبوده مالکین با کمک و همیاری مالی جهانشاه خان که یکی از سران بزرگ خمسه در آن زمان و از مخالفان رضاشاه بود و پس از شکست از ایشان به قلعه حسن خان آمده بود سرمایه ساخت حمام جدیدی بنام «خزینه در» روبروی مسجدجامع داخل کوچه احداث که این حمام به سال تا ۵ ه‍.ش برمی گردد و معمار آن شخصی بنام است.اد کریم بوده‌است.

امیرتومان با فراهم کردن امکانات و آوردن عده‌ای از اهالی خمسه به این منطقه، آرام آرام زمین‌های بایر را به زمین‌های کشاورزی تبدیل نمود و منطقه رنگی از زندگی جدید به خود گرفت. می‌گویند نام اولیه این محل پیش از آنکه امیر تومان آن را تصاحب کند


کاربرد متابی سولفیت سدیم با توجه به خاصیت احیا کنندگی و کلر زدایی بالای این ماده در صنعت، جهت خشک کردن میوه و سیب زمینی سرخ شده، است.فاده می گردد و می توان مواد مورد نظر را به محلول متا بی سولفیت اضافه کرد که موجب ترد شدن و شکنندگی محصولات شده و از سیاه شدن آن جلوگیری می کند. همچنین به این نکته دقت فرمایید عوامل فشار هوا و آب نیز موثر می باشند.

همچنین قابل ذکر است. هر چند که این ماده غیر اشتعال زا می باشد، اما در دمای درجه سانتی گراد شروع به تجزیه و آزاد کردن گاز های سمی و اکسیدهای خطرناکی از سدیم و گوگرد می کند. در صورت ترکیب شدن این گازهای سمی با آب و وارد شدن به محیط زیست بسیار خطرناک می باشد. ضمنا این ترکیب را به دور از فلزات باید نگهداری نمود زیرا محلول آن دارای ویژگی خورندگی می باشد.

سدیم متا سولفیت از خطرناک ترین مواد شیمیایی به شمار می رود و به سیستم تنفسی و گوارشی و پوست آسیب های جدی وارد می کند. از مهم ترین خطرات و مضرات تماس با این مواد می توان به بروز مشکلاتی از قبیل سوزش و خارش شدید پوست، حالت تهوع، سردرد، نوسان در ضربان قلب و همچنین اختلال در سیستم گوارشی اشاره نمود. به همین دلیل این مواد تنها در شرایط کاملا ایمن و با دستکش و عینک و ماسک های تنفسی قوی مورد است.فاده قرار میگیرند.



( فروش ) های دیگر