تولید و ساخت سدیم متابی سولفیت در شهرک صنعتی شمس آباد

Sodium metabisulphite-1
Sodium metabisulphite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برخلاف چند نمونه از شهرک‌های صنعتی دیگر در اطراف تهران که فعالیت بسیاری از صنایع در آن متوقف شده‌ است.؛ این شهرک طی چند سال اخیر یکی از مهمترین مراکز برای تولید و گسترش صنعت بوده است.. به طوری که هیچگاه فعالیت در آنجا متوقف نشده است.. به گونه‌ای که امروزه بیش از هزار نفر پرسنل در آنجا مشغول به کار هستند. این شهرک صنعتی، در

این شهرک صنعتی یکی از مراکزی است. که در زمینه صنایع پلاستیک، رنگ،  فلزی و بسیاری دیگر از زمینه‌ها مشغول به فعالیت است.. هر زمان که تعدادی کارخانه در این شهرک صنعتی متوقف شود، به سرعت سوله‌ها و کارخانه‌ها فروش رفته و جایگزینی جدیدی برای آن‌ها پیدا می‌شود. به همین دلیل هیچ گاه این شهرک صنعتی فعالیت خود را متوقف نخواهد کرد.

در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.


کاربرد متابی سولفیت سدیم با توجه به خاصیت احیا کنندگی و کلر زدایی بالای این ماده در صنعت، جهت خشک کردن میوه و سیب زمینی سرخ شده، است.فاده می گردد و می توان مواد مورد نظر را به محلول متا بی سولفیت اضافه کرد که موجب ترد شدن و شکنندگی محصولات شده و از سیاه شدن آن جلوگیری می کند. همچنین به این نکته دقت فرمایید عوامل فشار هوا و آب نیز موثر می باشند.

سلام وعرض ادب و احترام، اطلاعات جامع و خوبی که در دسترس عموم قرار می دهید. اولا جای قدردانی دارد و دوما نشانه حس مسئولیت مدیران ارشد و دیگر عوامل مجموعه نسبت به آگاهسازی عمومی را می رساند که خود به وجدان بیدار در تجارت جایگاه ویژه ای دارد. من در شرف راه اندازی کسب و کار با میزان سرمایه محدود هستم. با مطالعه قسمت مشتریان و وسعت فعالیت شما بهتر دانستم در مورد تهیه محدود مواد مورد نیاز با شما مشورت کنم. زیرا همانطور که پیش تر قید شد، در ابتدای راه با سرمایه کوچک ممکن است. برای تامین صرفه و توجیه اقتصادی برای شما نداشته باشد. با آرزوی موفقیت روز افزون شما و تیم متخصص.

هم­زمان با افزایش تقاضا برای است.فاده از آب تصفیه شده، تصفیه آب با است.فاده از روش اسمز معکوس با است.قبال فراینده­ای روبرو بوده و این روش به عنوان یکی از اصلی­ ترین روش ها در این حوزه به شمار می­ آید. از جمله مخاطرات موجود در روش اسمز معکوس احتمال صدمه دیدن غشاهای مورد است.فاده توسط ترکیبات کلر موجود در آب بوده که برای اجتناب از این امر بهترین راه­کار حذف این ترکیبات قبل از ورود آب به غشا می ­باشد. از ترکیب سدیم متابی­ سولفیت به عنوان اصلی­ ترین عامل کلرزدای مجاز در صنعت تصفیه آب یاد شده که این موضوع ریشه در سهولت است.فاده، سرعت بالای واکنش و عدم به­ جای­گذاری ترکیبات آلاینده توسط این ترکیب دارد. هم­چنین این ماده به عنوان یک عامل مهم در تصفیه فاضلاب ­های حاوی ترکیبات کروم و کلر مورد کاربرد بوده که این موضوع به سبب قابلیت احیا­ کنندگی بالای این ترکیب می­باشد.



( تولید و ساخت ) های دیگر