تولید و ساخت سدیم متابی سولفیت در قرچک

Sodium metabisulphite-1
Sodium metabisulphite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


امکانات رفاهی ارائه شده در قرچک، این شهر را به یکی از بهترین شهرستان های است.ان تهران تبدیل کرده است.. این شهر به دلیل قرار گرفتن در حومه تهران و ارزان‌ بودن مسکن در آن نسبت به تهران، جمعیت قابل توجهی را در خود جای داده است.. از این رو، آشنایی با قرچک تهران به شما کمک خواهد تا بتوانید، در بهترین محله های این شهر، خانه یا ملک مورد علاقه خود را خریداری یا رهن و اجاره کنید.

به گفته بسیاری از باستان شناسان و محققانی که در تپه پردیس فعالیت کرده‌اند، این منطقه یکی از قدیمی‌ترین آثار تاریخی است. که تمدن بشری را در عصری نشان می‌دهد که انسان با درک صحیح از زندگی گروهی، به ساخت ابزارهای زندگی متمدن روی آورده‌است.

آب و هوا و ترافیک قرچک تهران، تفاوت چندانی با خود شهر تهران ندارد. البته به دلیل اینکه قرچک، در خارج از بافت پایتخت واقع شده است.، از لحاظ کیفیت آب و هوا کمی بهتر از شهر تهران است.. آب و هوای شهر قرچک، بیابانی و خشک است. و به همین دلیل در فصل های گرم سال، گرمای شدیدتری نسبت به تهران دارد. همچنین، در روزهای سرد سال، سرمای قرچک، خشک و است.خوان سوز است.! 


شرکت اکسیر صنعت هیرکانیان در سال ۸ با هدف تولید، تامین و فروش مواد شیمیایی مورد نیاز صنایع غذایی دارویی و صنعتی تاسیس گردید با تصویب هیئت مدیره شرکت و پس از کسب مجوز های لازم اقدام به احداث فاز اول تولید در زمینه متا بی سولفیت سدیم با ظرفیت تن در سال با نام تجاری ورکان در است.ان گلستان در شهرک صنعتی آق قلا در زمینی به مساحت هزار و متر مربع نمود که هم اکنون توسعه فاز دوم جهت افزایش ظرفیت در دست اقدام می باشد این شرکت با داشتن تیم علمی متخصص و راه اندازی آزمایشگاه کنترل کیفیت و تحقیق و توسعه در تولید محصولات یا کیفیت داشته و هدف اصلی خود را در توسعه صنایع شیمیایی اشتغالزایی و تشویق در جذب صنایع وابسته قرار داده است..

سلام وعرض ادب و احترام، اطلاعات جامع و خوبی که در دسترس عموم قرار می دهید. اولا جای قدردانی دارد و دوما نشانه حس مسئولیت مدیران ارشد و دیگر عوامل مجموعه نسبت به آگاهسازی عمومی را می رساند که خود به وجدان بیدار در تجارت جایگاه ویژه ای دارد. من در شرف راه اندازی کسب و کار با میزان سرمایه محدود هستم. با مطالعه قسمت مشتریان و وسعت فعالیت شما بهتر دانستم در مورد تهیه محدود مواد مورد نیاز با شما مشورت کنم. زیرا همانطور که پیش تر قید شد، در ابتدای راه با سرمایه کوچک ممکن است. برای تامین صرفه و توجیه اقتصادی برای شما نداشته باشد. با آرزوی موفقیت روز افزون شما و تیم متخصص.

سدیم متابی‌سولفیت یا سدیم پیروسولفیت که در سیستم نامگذاری IUPAC، برم. ای. سدیم متابی‌سولفیت نامیده می‌شود، یک ترکیب غیر آلی فرمول شیمیایی NaSO۵ است.. این ماده گاهی اوقات به عنوان دی سدیم نامیده می‌شود. از این ترکیب اکثراً به عنوان یک عامل ضد عفونی‌کننده، آنتی اکسیدان و نگهدارنده است.فاده می‌شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر