تولید و ساخت سدیم متابی سولفیت در لواسان

Sodium metabisulphite-1
Sodium metabisulphite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


لواسان به واسطه موقعیت جغرافیایی و آب‌وهوای مطبوعش در زمینه کشاورزی و دامپروری سرآمد است. و شمار زیادی از مردم این خطه برای گذراندن زندگی خود به شغل کشاورزی و دامپروری روی آورده‌اند؛ بنابراین بخشی از اقتصاد این منطقه با عرضه محصولاتی چون، به، گیلاس‌های مشهور، سیب‌های خوش عطر، گردو و عسل طبیعی رونق پیدا کرده است.. هم‌چنین لواسان به دلیل نزدیک بودن به پایتخت، طبیعت بکر و آثار تاریخی زیبایش همواره مورد توجه مسافران زیادی قرار گرفته و همین امر باعث می‌شود تا بخشی از اقتصاد شهر بر پایه صنعت گردشگری بچرخد. در سال‌های اخیر هم شاهد روند رو‌به‌رشد زمین و ساخت و سازهای متعدد در این شهر بوده‌ایم و در واقع این امر نشان از موقعیت مطلوب لواسان از جهات مختلف است..

تعداد رودخانه ‌های اطراف لواسان کم نیست؛ اما یکی از مهم‌ترین آن‌ها رودخانه جاجرود است.. این رودخانه از مطرح‌ترین جاهای دیدنی لواسان به حساب می‌آید و بازدید از آن خالی از لطف نیست. این رودخانه از دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی سرچشمه می‌گیرد و حدود کیلومتر طول دارد.

سد لتیان سومین مورد از مهم‌ترین جاهای دیدنی در سفر به لواسان است. که آب آن از رودخانه ‌های لواسان تأمین می‌شود. شاید علت نام‌گذاری این سد برایتان جالب باشد. زمانی که این سد را به منظور تأمین آب شرب شهر تهران احداث کردند دریاچه‌ای در پشت سد ایجاد شد. با شکل‌گیری این دریاچه روستایی به نام لتیان به طور کامل زیر آب رفت. بعد از این اتفاق نام سد و دریاچه را به نام روستای زیر آب رفته تغییر دادند.


کاربرد متابی سولفیت سدیم با توجه به خاصیت احیا کنندگی و کلر زدایی بالای این ماده در صنعت، جهت خشک کردن میوه و سیب زمینی سرخ شده، است.فاده می گردد و می توان مواد مورد نظر را به محلول متا بی سولفیت اضافه کرد که موجب ترد شدن و شکنندگی محصولات شده و از سیاه شدن آن جلوگیری می کند. همچنین به این نکته دقت فرمایید عوامل فشار هوا و آب نیز موثر می باشند.

مبتکران شیمی در زمینه فروش مواد شیمیایی به صورت عمده فعالیت دارد و محصولاتی از بهترین برندهای جهانی را در اختیار شما می گذارد. اگر قصد خرید مواد شیمیایی را دارید، کافی است. محصول مورد نظر خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

نگهداری این ماده مهم است.. محفظه نگهداری این ماده باید کاملا عایق شده باشد. اگر عایق بندی ضعیف باشد، متا بی سولفیت با اکسیژن ترکیب شده و موجب آزاد شدن گاز سمی گوگرد دی اکسید می شود. سدیم متا بی سولفیت باید در جای خشک و خنک، به دور از گرما و رطوبت و در بسته‌ بندی های درزگیری شده و عایق‌ بندی شده نگهداری شود. اگر دما از ۵ سانتی گراد و رطوبت از ۵ درصد بیشتر باشد تا شش ماه ثابت باقی می مانند. اگر درجه حرارت یا رطوبت از حد تعیین شده بالاتر رود باعث کاهش SO



( تولید و ساخت ) های دیگر